God morgen, lørdag :-)

krezz

Gift med forumet
Junibarna 2015
God morgen damer!!! Hva er dagens planer da???

Her skinner sola, snuppa er blid som ei sol, det er vindstille og småfuglene kvitrer så fint ute![:)] Tror det blir litt hagearbeid eller en trilletur idag![:D] Snøen er borte for lengst, og livet er herlig!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

jeg har bursdag idag 

så akkurat nå sitter jeg bare å slapper av, er HELDIGVIS ikke så kvalm akkurat nå og koser meg med ristabrød med hvitost, det er lenge siden!

Etterpå skal jeg begynne å rydde og vaske litt... og lage litt snacks .... skal ha en vennegjeng på besøk i kveld det hadde vært så kosligt om eg hadde vært litt lenger på vei, så kunne eg sagt det til de som ikke vet det i kveld - men det er for tidligt.... så jeg får heller vente noen uker til 

Gratulerer med dagen Soul!!!

Jeg venter på at sambo skal stå  opp så jeg kan hoppe i dusjen. Så skal jeg til byen å møte BabyINovember10 [:D]
Skal dra helt uten barn, og jeg gleder meg. Eller eldste skal være med for hun skal på kino klokka 13, men etter det er det barnefri[:D][:D] hehe.. Da skal vi spise byens beste bagetter som vi har drømt om så lenge[:D]

Gratulerer så mye Soul....

Vi er i Oslo i helgen.... mødtes med min danske veninde i går - og gik Oslo rundt, shoppede, sad og nød solen på kafe... og havde barnefri.
Skøn dag (især når man bor på fjellet på 1000 m til hverdag)...
men men nu sidder jeg her på sofaen og har ONDT - havde bækkenløsning
sidst, og merker det altså allerede nu, ØV!!!

Skal slæpe min en tur op og se på Holmenkollen med familien - det er jo fantastisk sol ;o)

tusen takk [:)][:)][:)]

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN SOUL[:D][:D][:D]

Her skinner også sola, så nå har jeg tenkt å komme meg ut å gjøre litt hagearbeid der snøen ikke ligger enda[:D][:D]
Passe på før kvalmen kommer å tar meg igjen[:)]
Ha en super dag jenter[:)][:)]

Back
Topp