God Morgen Lørdag :D

HottiePottieFlottie

Glad i forumet
Jeg er vist den eneste som var online å gitt :P

Føler meg skikkelig alene nu , uff... natten... Ja er forsatt syk ;/ , har ikke fått sove en god natt søvn og merker jeg må sove litt lengre men går ikke det... Idg er det egentlig kurs på arb men får nok ikke gått !!

Idag må jeg få slappet av men får se om det går ann sia sambo skal inn i studio idag med en kompis..
Jaja, morro... Not !!

Dere må ha en fantatisk lørdag [:)][:)]

God morgen![:)]

Her var det morgen kl 6.00 idag, hadde ikke noe særlig lyst å opp da gitt[8D] men lillegull strålte som en sol, og babla i vei[;)] går ikke an å være morgengretten med en sånn solstråle i huset[;)]

Tror det snart begynner og regne her, ser skikkelig trist ut ute.. Vi skal en tur på senteret og kjøpe barselgave til naboene idag, de har fått en nydelig liten gutt[:D]

Ha en fin lørdag alle sammen![:)]

God morgen!![:D]

Var ute med jentene i går. Kjørte, men dro ikke hjem før kl halv 3[8D] Realt imponert over meg selv må jeg få si etter en lang dag på jobb og en hektisk uke[&:][:D] Vell,altså.... jeg våkna 10 ove 7 i morges[8D] Surt! min sovedag i dag og allting[>:]

Jaja[:D] Her er det bare snuppa som er oppe og ser barnetv. Nikko blir nok å sove en drøy time til[8D][:D]
Vi skal ikke gjøre stort i dag. Bare kose oss. Muligens en tur til byen[:)]

God morgen lørdag!
Dagen her startet kvart på ni , deilig tid å begynne en dag på!
Vi har bare koset oss hjemme i dag , lekt masse ute ...
Nå er det tvkos , godis og slappings tid snart :D

Ha en knakende god lørdag ;D

Back
Topp