God morgen Lørdag :D

cattababe

Gift med forumet
Hei jenter : D
Her startet dagen kl åtte , så nå har Elias spist godt med frokost og er nå i full gang med og leke å rive ut alle dvdene utover gulvet [8D]

Her skinner sola for 4 eller 5 dagen på rad. Fra skyfri himmel , herlig høstvær :D

I dag skal dagen bare nytes [:D]

Awww takk :D GOOOD helg til deg også :D

God morgen [:D]

Sitter med morgenkaffen og nyter stillheten. Anders har lagt seg for morgenduppen og sambo er enda ikke oppe. Deilig med en stille stund...

I dag skal vi ordne litt hjemme først og så skal vi i bryllup. Blir nok koselig [:D] Ei venninne av meg skal passe Anders, så han kommer nok til å storkose seg [:D]

her begynte dagen oxo kl 8 , var deilig å kunne sove litt lengre :D

idag blir det å slappe av litt om morran , så full fart med å vaske , rydde , vaskegulvet etter baaaijsebleia igår :P gå på butikken ... rett og slett gjøre alt alene :P Sambo er i Oslo en tur...

men ikveld skal jeg kose meg med god mat og chips :D

God morgen ! [:D]

Vi hadde strålende vær i går , men i dag er det totalt motsatt ..7 grader, overskyet, yr og lav tåke[:'(]

I dag skal jeg en tur til byen for å stå på stand for foreningen. Så tenkte jeg at jeg kanskje skal se om jeg finner meg noen nye klær etterpå, fikk lyst til å shoppe... [8D]

I kveld er det MGPj og vi har lovet ungene at vi skal se det sammen med dem i kveld. Så da blir det familiekos i kveld, koselig[:)]

Ha en flott dag alle sammen[:D]

Back
Topp