God morgen junijenter!!

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
God morgen, det er straks helg!! :D
Et par timer jobb, så er det rett hjem på sofaen ;)

Ha en fin dag dere :)

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen :) 8 timer jobb så rett hjem å ha kose kveld med lille prinsen min :)

God morgen :) Her har mannen akkurat dratt på jobb og så skal han rett på tur til Stockholm med jobben etterpå og kommer ikke hjem før søndag. Så her er vi jentene alene i helgen. Lillemor har den 4. barnesykdom tror vi så hun er hjemme fra barnehagen i dag også.

Blir en laaaaang helg :p

God morgen! Fredag er yndlingsdagen min for tiden. Ny uke hver fredag, i dag er jeg 8 uker. Og helg er hellig for tiden. :)

Appen <3

God morgen:) Minstegutten er på en liten "miniferie" til mormora og morfaren sin, så det var bare storejenta som trengte å bli levert i dag. Leverte henne på skolen, før jeg selv dro på jobb:) Gleder meg til jeg er ferdig på jobb halv 4, da er det hjem og slappe av i den nye sofaen;)

God måren å god helg :)
Akuratt levert ungene i barnehagen, nå e det sofatid .. Seinare blir det å kose kveld me guttane mine, mannen e på jobb å ska rett på kurs hele helgen så han ser me ikkje så mye til ... Men først ska eg slappe av på sofaen leeeeenge, å ikkje gjør noen ting ;)

God morgen! Fredag er yndlingsdagen min for tiden. Ny uke hver fredag, i dag er jeg 8 uker. Og helg er hellig for tiden. :)

Appen <3

Kjenner meg igjen i å ha fått en ny favorittdag. Først var min tirsdag, men siden jeg ble flyttet litt tilbake på UL, så er min nå blitt lørdager! Jeg er 8 uker i morgen! :) Nå er det ikke lenge til 12! :D :D

Aahh:) ja nå er d helg, selv om jeg ikke jobber så gjør vi alltid noe spennende i helgen. Besøker mye familie, lange turer ute, drar på besøksgårder osv.
Nå har vi mata gakk gakkene ute, et par unge sjærer som har slått seg ned her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God Fredag jenter! her sitter jeg å teller minutter til jeg skal dra hjem. så jeg får slappe av å kan spy åpenlyst uten å måtte gå 50 fuckings meter å skjule det.. baaah.

Det skal bli godt med helg!!!

Noen som har tips til gode bøker jeg kan kjøpe i dag?

God morgen alle sammen :) ligger på sofaen med kvalme og venter på at eggene skal kokes så det blir frokost og slutt på kvalmen :)

God morgen alle sammen :) ligger på sofaen med kvalme og venter på at eggene skal kokes så det blir frokost og slutt på kvalmen :)

du veit du er svimmel og kvalm når du leser :

Venter på at eggene skal kokes så det blir juni snart. * man er litt prega av tilstand og situasjon når alt man tenker er EGG. FØDSEL. EMBRYO.. what ever...

uansett... KOS DEG MED EGGA DINE DU <3

God fredag alle sammen :D Her blir det husarbeid i dag, samt klargjøring av CV og åpen søknad osv :)

du veit du er svimmel og kvalm når du leser :

Venter på at eggene skal kokes så det blir juni snart. * man er litt prega av tilstand og situasjon når alt man tenker er EGG. FØDSEL. EMBRYO.. what ever...

uansett... KOS DEG MED EGGA DINE DU <3

Hehe :) jeg er heldigvis ikke i den ørska enda ;) men egga var gode de!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp