God morgen jenter

Mrs.J

Elsker forumet
Oppe og ikke gråter? Hvordan er formen deres i dag?
Min er pyton men det skyldes nok en evn matforgiftning [:'(]
Ønsker dere alle en super flott dag[;)]

go morgen...formen er fin fin den....

Var veldig hormonell i helga[:'(], men det har gitt seg nå...(for denne gang,......heheheheh)

har nett levert sonen i barnehagen, og skal ein liten tur på jobb å hente noe papir og slikt., og så heim å jobbe.

Eg har kontordag annakvar mandag, så da set eg heime å planlegger..

ellers så må dere ha ein god dag alle sammen

god morgen[:D] formen er sånn opp å ned... kvalm og trøtt[&:]

ORIGINAL: klovnen

go morgen...formen er fin fin den....

Var veldig hormonell i helga[:'(], men det har gitt seg nå...(for denne gang,......heheheheh)

har nett levert sonen i barnehagen, og skal ein liten tur på jobb å hente noe papir og slikt., og så heim å jobbe.

Eg har kontordag annakvar mandag, så da set eg heime å planlegger..

ellers så må dere ha ein god dag alle sammen

Godt det ikke bare er meg som merker hormonene [;)]

ORIGINAL: linnjune

I går kunne jeg sovet hele dagen tror jeg, kan ikke huske sist jeg var så trøtt [&:]
Men er godt å tanke på at noe fantastisk skal komme ut av det her til slutt[:D]

ORIGINAL: *Belle*

ORIGINAL: linnjune

I går kunne jeg sovet hele dagen tror jeg, kan ikke huske sist jeg var så trøtt [&:]
Men er godt å tanke på at noe fantastisk skal komme ut av det her til slutt[:D]

ja det er en hærlig trøst, at man får en nydelig baby til slutt[:D]

ORIGINAL: brownie*

God morgen![:)]

nå skal jeg snart levere mini i bhg, han begynner halv 10  i dag så vi koser oss hjemme litt til[:)][:)] ellers tenkte jeg at jeg skulle få gjort litt husarbeid når han er i bhg og lage middag! Er kvalm så vi får se hvor mye som blir gjort...

Deilig å kose seg om morgenen de dagene man får tid til det. [:)] Har to kofferter med klær som skal vaskes jeg, men er ikke akkurat i slaget i dag [:'(][&:]

Har nettopp levert Lucas i bhg. Han begynte klokka 10 i dag, så vi fikk kost oss litt vi også på morgenkvisten[:)] Mannen og jeg har en god del ærend i dag som vi skal fikse før klokka 14, da skal vi ta overtagelse i den ene hybelen som vi leier ut.

Ellers er det lite som skjer, kjedelige dager når mannen er arbeidssøker, jeg er også hjemme om dagene, tar en del fag på kveldskurs og nettbaserte kurs. Men skal innom et par nærbutikker i dag med søknad om jobb, hadde vært greit å hatt en liten ekstra jobb.

Første dag tilbake på jobb etter en ukes sykemelding, fikk nemlig akutt nyrebekkenbetennelse helga 21 august. Smertene var helt forferdelige, er det verste jeg har opplevd, trodde min siste time var kommet[:'(]. Men etter en uke på pencillin er jeg så godt som tilbake i gammel form, det går iallefall fint her på kontoret.

I dag våknet jeg og alt var bare fint selv om ungen er hjemme med virusinfeksjon. Men plutselig når jeg bøyde meg skjedde det noe med ryggen. Og jeg har nå altså så vondt så vondt. Nederst også stråler det alle veier. Kan hverken sitte, gå eller stå uten at det kommer pulserende smerte. [&:] Kom meg til legen siden jeg tilfeldigvis nok hadde time der i dag 10.30 og han sa bare at jeg fikk ta en paracet. [:'(] Men, men...
Ellers ved godt mot! For i følge bv skal jo hjertet begynne å slå i dag!

ORIGINAL: Julie*Lucas

Har nettopp levert Lucas i bhg. Han begynte klokka 10 i dag, så vi fikk kost oss litt vi også på morgenkvisten[:)] Mannen og jeg har en god del ærend i dag som vi skal fikse før klokka 14, da skal vi ta overtagelse i den ene hybelen som vi leier ut.

Ellers er det lite som skjer, kjedelige dager når mannen er arbeidssøker, jeg er også hjemme om dagene, tar en del fag på kveldskurs og nettbaserte kurs. Men skal innom et par nærbutikker i dag med søknad om jobb, hadde vært greit å hatt en liten ekstra jobb.

Skjønner det blir kjedelig når begge går hjemme. Glad både jeg og sambo er i full stilling.

Lykke til med jobbsøkingen![:D]

ORIGINAL: civciv

I dag våknet jeg og alt var bare fint selv om ungen er hjemme med virusinfeksjon. Men plutselig når jeg bøyde meg skjedde det noe med ryggen. Og jeg har nå altså så vondt så vondt. Nederst også stråler det alle veier. Kan hverken sitte, gå eller stå uten at det kommer pulserende smerte. [&:] Kom meg til legen siden jeg tilfeldigvis nok hadde time der i dag 10.30 og han sa bare at jeg fikk ta en paracet. [:'(] Men, men...

Stakkars det hørtes ikke godt ut!Masse god bedring![:)]

ORIGINAL: Luelle

Første dag tilbake på jobb etter en ukes sykemelding, fikk nemlig akutt nyrebekkenbetennelse helga 21 august. Smertene var helt forferdelige, er det verste jeg har opplevd, trodde min siste time var kommet[:'(]. Men etter en uke på pencillin er jeg så godt som tilbake i gammel form, det går iallefall fint her på kontoret.

Godt å høre du er blitt bra[;)]

ORIGINAL: *Belle*

Stakkars det hørtes ikke godt ut!Masse god bedring![:)]

Takk takk. Håper dette her er bare forbigående for jammen ikke lett alene med en 2 åring og en rygg som ikke fungerer. Lurer på om jeg må ringe å bestille middag en plass liksom...  Mannen min kommer ikke hjem fra jobb før sent i kveld.[&o]

Takk takk. Håper dette her er bare forbigående for jammen ikke lett alene med en 2 åring og en rygg som ikke fungerer. Lurer på om jeg må ringe å bestille middag en plass liksom...  Mannen min kommer ikke hjem fra jobb før sent i kveld.[&o]

Da hadde nok jeg også bestilt mat et sted [;)]

Formen min er veldig bra - kan ikke si jeg merker mange symptomene...
Bare litt ømme bryster, men ingen kvalme. Kanskje litt oftere sulten. Må spise litt oftere enn jeg gjorde før - men det er jo bare bra.
Men det er jo fortsatt tidlig i svangerskapet - så mye kan skje.
Men håper jeg er heldig!

Får håpe ryggvondten går over, og at andre plager forsvinner med tiden.

ORIGINAL: Bibsi

Formen min er veldig bra - kan ikke si jeg merker mange symptomene...
Bare litt ømme bryster, men ingen kvalme. Kanskje litt oftere sulten. Må spise litt oftere enn jeg gjorde før - men det er jo bare bra.
Men det er jo fortsatt tidlig i svangerskapet - så mye kan skje.
Men håper jeg er heldig!

Får håpe ryggvondten går over, og at andre plager forsvinner med tiden.

Jeg håper på et svangerskap uten "problemer" denne gangen. Forrige gang fikk jeg hyperemesis, kastet opp fra uke 5-36.

Uff da - det hørtes ikke så bra ut nei...Men man får trøste seg med at alle svangerskap er forskjellige!
Og at du kan få et helt friskt svangerskap denne gange, selv om forrige gange var slitsomt for deg.
Tvi, tvi for det [:)]

Back
Topp