god morgen jenter

min erik august

Betatt av forumet
da har ej vært oppe sida igår.

ikkje lagt mej, må snu på døgnet. så ej har fått i mej ei kanne kaffe, er no klar med num to. vente på lille prins skal våkne. så starte dagen.

idag skal ej til legen. blir det fint vær så håper ej på ein trille tur i byen, og enda meir kaffe. kjem til å ende opp med å sitte på do resten ta dagen.

ha ei kjekke dag jenter.

God morgen ^^ Har blitt lite søvn her i gården også, Lukas har så utrolig mye vondt i gommene sine for tiden at det blir lite søvn på oss alle.. :/  Vi  har sikkert fått litt mer søvn enn deg da men ^^ [:D]

I dag tenker jeg at det kommer til å gå i husvask og et par timer på jobb i den nye klesbutikken til søstra og mammaen min, maaaaaaaaaaaaaasse fine klær fra Staff.. det er jo absolutt ikke feil :)

Ha en fin dag :)

Go morgen[:D] 

idag skal eg på trening om litt, og resten av dagen har eg ikkje plana[:)]
ser ut til at det bkir veldig bra vær, så komme sikkert til å være en del ute[:D] *deili med sol*

Ellers må eg vel rydde litt, lage middag, støvsuge gulv, henge opp kle[:-]

Ha en fin dag, alle sammen[:)]

God morgen[:)] i dag SKAL vi ut en tur.. Leander har vært syk hele uken så nå fortjener både han og lille nye en tur ut[:)]

Så skal jeg rydde eldstejenten sitt rom.. HELE klesskapet hennes ligger utover gulvet[:'(] Hun har fra og med i dag ikke lov å finne klær selv... Jeg har annet å gjøre enn å plukke opp hele kleskapet annenhver dag... Også blir det mye klesvask av det også faktisk..

Så blir det å lage mat til disse søte små[:)] Fiskeboller på menyen i dag..

Ha en fin dag alle sammen[:)]

God morgen[:D] Idag skal vi ut å gå tur i sola:D men snuppa er fortsatt veldig tett.. men ho ligger jo lunt å godt ned i vogna[;)]

MIN ERIK AUGUST: Nysgjerrige meg lurer jo fryktelig på hvorfor du driver med nattlige være våken øvelser?????

Her er storesøster i barnehagen. Det er kaldt ute og blåser, så tror det blir en innedag på oss i dag....

Må rydde litt, vaske litt klær, lage middag til resten av gjengen kommer hjem....

I kveld skal vi i velkommen hjem selskap. Ei jente vi er tante og onkel til og mannen hennes (min mann har 6 søsken som er mye eldre enn han, slik at hans onkelbarn blir bare litt yngre enn oss) kommer hjem fra Benin. De har vært 6 mnd ombord på Mercy Ships (hospitalskip), og kommer hjem i dag.....
Skal bli så gøy å se dem igjen....

her har jeg en drittdag!!
Har sover nesten null i natt, og er såååå trøtt!
Snuppa sover ute i vogna nå, og håper hun sover lenge!
Ska hoppe i dusjn å se om formen blir litt bedre, også skal jeg finne frem brillene mine..
Har sånn hodepine, så skal se om det ikke kan være det som er problemet.

Back
Topp