God morgen jenter!

Carla82

Gift med forumet
Har dere en fin søndag?
Her har vi kost oss med lang frokost...[:)]
Fikk forresten brev i posten i går fra ullevål, og jeg har fått tidligere ul!!!! Ble bare SÅ glad!! Skal inn 2 aug! Blie spennende!
Gruer meg litt også, fordi jeg føler meg overhodet ikke gravid...lurer liksom på om det er noe der inne[8|] Tenk om det er helt tomt[8|] Flere som har det sånn?

Hei!! så spennende da! får man sett så mye på så tidlig ul da? husker ikke hvor tidlig vi var på ul den første gangen, også så jeg på terminkalkulatoren at det var tid for ul rundt 8 oktober..  ¨
ja, jeg føler det også sånn.. føles ganske tomt på en måte.. ikke har jeg noen symptomer foruten av at jeg er ganske sulten nå, og litt sliten.. =/
når skulle du ha den egentlige ul`en?

De får nok ikke sett så mye annet enn at det lever - et hjerte som banker og to armer og to bein. Sist jeg var gravid døde fosteret i uke 8, og jeg hadde ul i uke 16 - hadde da gått 2 mnd med et dødt foster inni meg! Det er derfor jeg fikk ul så tidlig denne gang, bare for å se at det lever[:)] (Kommer uansett ikke til å ta abort om det er noe feil med det.) Den vanlige ul er i uke 17-19.
Er veldig glad for at jeg fikk tidligere ul, så jeg slipper å gå å bekymre meg.

huff,så trist!! ja, da skjønner jeg at du fikk ul tidlig denne gangen! håper alt er bra til med ungen da! men det er det nok helt sikkert!! =)=)
si fra hvordan det går da! krysser fingrene for deg=)

Så bra at du fikk tidlig ul! Håper det blir kjempevellykket og en bekreftelse på at du kan nyte svangerskapstiden videre[:)] 

Hei!
Jeg har vært på jobb, men måtte dra hjem i pausen.. Formen er bad for tiden.. [X(]
Men nå har jeg fått i meg mat, og Rosenborg vant kampen, så da er søndagen bra likevel! [:D]
Så bra at det ordna seg med tidligere ul! Jeg har lyst til å ha det jeg også, men da må jeg nok punge ut. [;)] Gleder meg til å høre hvordan det var å se lille-knøttet! [:)]

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med den tidlige UL! Alt er sikkert som det skal være, men det er uansett flott å få en bekreftelse slik at man kanskje roer seg litt ned

Jeg hadde selv UL denne uken, 5+0, grunnet blødninger. Da så man kun at det var noe der, en liten spire på 3 mm, hjerteslagene kommer trolig i gang i dag.... Skal til ny UL igjen for å følge utviklingen!

Oj! Håper alt gikk bra da![:)] Så bra du for ekstra oppfølging!! Masse lykke til framover[:)]

Back
Topp