God morgen jenter!

Jeanette73

Elsker forumet
God morgen jenter!
Jeg prøver å lære Amélie at man skal sove lenge i helgen,
men det ser ikke ut til att det går helt inn[8|][:D]

Nå er det bare en uke til jul[:)][:D]
Gleder meg som en unge![;)]
Tror det blir litt julebakst i dag, er minus 5 grader ute så jeg blir nok inne, brrrrrrrrrrrrrr

God morgen ja....

Dennis heller hekje helt forstått at i helgene so skal en søve litt lengre..[;)][:D]
Greit nok... søve no iallefall ikkje vekk dagen da[8D][8|]
Planen idag e JULEHANDEL på moa UTEN UNGA[:-][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]  det bli bra!!
Forhåpentligvis so greie ej å ver ganske effektiv..[:)]

Må ha en kjempeflott dag alle sammen!!!  

9 dager igjen til JUL!!

Godmorgen marsmødre[:D]

i dag blir det sisteinnspurt med julegaveshopping! akkuratt som maybs såskal vi også¨på moa. men før det skal kurt klippe seg hos ei venninne og vi skal på middag tilbesteforeldrene mine[:D][:D] detblir kosli!!!

nå måjg hive meg i dusjen for vi skal dra snart! ha en fin dag alle sammen!!!!

god morgen jenter, ja nå flyr tiden fra oss med barte 9 dager til julaften... plutselig er alt over....

vi skal ut i skogen å hugge juletre å kjøre traktor og ri hest i dag vi da,, ja også blir det pølser på bål... gleder oss selv om det er -6 ute..brrr vi får kle oss godt..

go morgen jenter..vel,alexnader sov til halv 10 så det syns jeg er leeeeenge[:D][:D] i dag blir det julebord..så hva gubben og unga skal finne på vett jeg ikke!!!
ha en fin lørdag[:)]

God formiddag! Vi skal ha juleverksted sammen med noen gode venner snart,i kveld blir det hjemmekos og avslapping. [:)]

Back
Topp