God morgen jenter

Tuvasm@mm@

Gift med forumet
Hva er planenen deres i dag da? Her skal vi snart kjøre storesøs i bh, så blir det en tur til frisøren på meg, ordne resten av julegavene og så bare slappe av resten av dagen..

Ha en kjempe fin dag da jenter...

Heihei. Her er det bikkjekalt så lurer på om det blir innedag med baking? Men må selvfølgelig ut å hente ved. At man aldri kan lære og gjøre dette på kvelden! grrrrr brrrrrrrrrr

Titteli tu damer!

Jeg stod opp etter at Espen bråka slik da han skulle på jobb, Brage vokna også, så fikk han litt pupp og sovna igjen. Så nå har jeg spist frokost og fått fyr i ovnen. Så nå venter jeg bare på at lille gutten min skal våkne.
Så skal han stelles og fores. Så skal vi opp og plage bestefar. Skal hjelpe han med noe gardin greier..
Føler meg egentlig veeeldig glad og tipp topp i dag, selv om jeg har sovet drit dårlig.

Jeg vil og gjerne se bilder Tuvasm@mm@!! [:)]

Og jupp, ha en alle tiders super mandag jenter!!

Håper foresten vi hører fra Kavring i dag! Og at alt står bra til med lille pia hennes!!

God morgen! Hatt ei tøff natt med masse grining og opp for å gi smokken. Føler meg litt kake. Skal en tur til gamlejobben min for å hilse på. Lenge siden sist. Etter det blir det litt julegaveshopping før vi går hjem og slapper av. Blir vel litt trening på meg når mannen er hjemme igjen.

Gleder meg til helg! Mandager er fæle dager...

god morgen jenter....
i dag skal vi handle litt julagaver også skal vi på ikea..
blir vel fult kjør i dag:)

[:D]god morgen jenter[:D]
i dag står det på timeplanen at leiligheten skal vaskes[:'(]
også kommer di to store jentene mine hjem fra pappan sin[:D][:D] 

ha en kanon dag jenter

Back
Topp