God morgen jenter

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
:) oppe og hopper... Gjøre i stand meg og knerten før vi reiser i bhg. Han er for øyeblikket opptatt med å spise litt, samt kjøre traktor :)

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Våken, men hopper ikke akkurat. Jr godt plassert foran barnetv, mens jeg fortsatt ligger i senga og later som jeg sover. Super trøtt...

På vei til jobb, to dager igjen til helg! Iiihhhaaa...

Da har vi stått opp . Skal snart spise litt frokost . Så blir det ut en tur :)

Ønsker alle en fin dag :)

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Våkne vi også. Sambo skal på jobb snart og jeg skal kose meg med husarbeid :p

Apper <3

god morgen. Her var det en som mente at mamma og pappa ikke skulle sove lenge i dag. Jeg er skikkerlig kvalm nå, s er spent å se åssen dagen blir

Kjente jeg var skikkelig kvalm når jeg leverte Herman i bhg. Også skjærer det meg i hjertet at han hylte når jeg dro. Lille gutten min :(

Jeg skal bruke dagen i dag til å vaske litt klær, rydde litt, sove, sove, sove...

Eier ikke matlyst om dagen heller. Er sulten (og kvalm), men har ikke lyst på noe som helst. Sukk...

God morgen :) jeg ligger i senga og slapper av. Vi er jo på hytteferie med svigermor, og hun er så snill at hun står opp med jenta vår hver dag :) Kvalmen og hodepinen var intens i går, så jeg er spent på hvordan formen blir i dag. Planen er ihvertfall å dra på stranda i dag :)

Jeg ble så kvalm når jeg holdt på med husarbeid at jeg faktisk måtte legge meg :confused: Jeg var en del kvalm i begynnelsen (var derfor jeg valgte å teste såpass tidlig som jeg gjorde), men kvalmen forsvant igjen. Kanskje den er på vei tilbake? Gjør ikke noe det egentlig siden jeg ellers er ganske så symptomfri :p

Apper <3

God formiddag blir det vel nå. Etterpå skal jeg innom legen for sykemelding. Spent på om han har noe annet å si i tillegg :)

-Appen

Back
Topp