God morgen jenter :)

Håp

Gift med forumet
VIP
Hva er deres planer for dagen?

Jeg og lillegutt hadde tenkt oss en tur ut, det var før vi så hvordan været var, det striregner ute :/ så da blir det en tur på sentret i stedet :) er nattåpent i dag, så kanskje de har noen fine tilbud :)

Her er det sløv morgen, ennå;) guttungen ser på film og jeg ligger på sofaen;) er så kvalm og tappa for energi.. Får se om det blir en tur på lekeland senere, så må jeg på apoteket og kjøpe meg multivitaminer. Gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb, så han og knerten kan gå ut litt!
Nå vi virkelig skulle hatt bhg-plass til han!

Ungene er kjørt til skolen for 2 timer siden. Frokosten er inntatt. Nå sitter jeg og ser på "Fødeavdelingen" på FEM.
Senere skal jeg rydde litt, vaske klær, brette klær.
Så skal jeg ha middagsgjester på bacalao og torskefilet i ettermiddag

Våknet for en halv time siden og tenkte å stå opp nå :-) spørre mannen å dra på strømmen :p han er hjemme nå :-D jobbet natt så han er hjemme :-)

Idag er det sofakos alene frem til det blir pannekaker til middag.

Må vel henge opp litt klesvask også, men prøver å ta det mest mulig med ro før arbeidsdag i morgen igjen.

Blir strømmen tur på oss :-) også en tur til svigermor ^^

Ps! Jeg er skikkelig lei meg idag så er ikke så aktiv her inne. (Hormoner) vil ikke tålke skrive måter feil osv :-) men håper humøret blir bedre :-)

Back
Topp