God morgen jenter!

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Hvordan har dere det? Skal dere noe gøy i helgen?

Bare lurer på en ting: syntes dere det er greit at det blir poster artikler og tråder her inne hos dere av oss moderatorene? Er det nyttig lesing? Noen spesielle temaer dere vil lese mere om? Rop ut om dere har synspunkter. :)

Ha en ellers steålende dag og god helg. Her snør det!!

God morgen :) Her er det hjemmehelg med litt rydding osv på programmet, ellers ut å leke osv, så ikke sånn superspennende ;) Men helg er alltid bra med pappaen hjemme hele dagen sammen med oss andre også :) :)

Jeg synes det er helt fint med tråder fra dere innimellom, noe er mer aktuelt for meg enn annet, men sånn må det jo bli :)

Jo det er bare fint med tråder/poster fra dere.
Her blir d ei rolig helg, en del vasking og rydding før megleren kommer over helga. Vi må begynne å tenke på å selge leilighet snart.

Vi gleder oss til helg, værmeldingene er glimrende og det er både tivoli og sirkus her i byen. Så vi satser på at det blir familiekos. Kanskje dra ut et fint sted og grille i morgen :)
Ellers har vi å finne på i huset også, merkelig hvordan klesvask hoper seg opp til helga f.eks.. :P

Jeg synes det er veldig kjekt med tråder fra mod. ofte hjelper det til å dra igang litt snakk :)

Jeg skal til jordmor i dag! Håper på og høre en fantastisk lyd der <3
Ellers blir det en rolig helg, ingenting spesielt på tapetet enn å bake litt og møte noen venner :)

Jeg synes det er fint med innlegg fra dere moderatorer også. Som det sies - alt er ikke like relevant, men vi er jo mange individer med forskjellige interesser og plager og liv og engasjement :)
Så det er til tidere nyttig informasjon, og det trenger vi jo, alle vi bekymrete sjelder :p

Så koslig å høre! skal prøve å grave frem ting som er aktuelt for dere og der dere er i svangerskapet.
Håper dere alle får en superduper helg.

tivoli hørtes veldig gøy ut :D

Selv skal vi på vårslippet på felleskjøpet i morra :)

Vi skal til svigermor og svigerfar i morgen og hjelpe med å rydde og slikt da dem har kjøpt seg leilighet og trenger hjelp til rydding og sortering i huset som skal selges :) Ellers har vi ikke de store planene for helgen.

Syns det er kjempe greit at dere som moderatorer poster innlegg her :) Ha en fin helg alle sammen! :)

Skal på tur med mamma i morgen tror jeg :) Ellers skal jeg være hjemme, få unnagjort litt vasking osv.. ikke noe spesielt i helga med andre ord ;) Helt fint med sånne innlegg her, noe interesserer mer enn annet som andre også skriver :) :)

Back
Topp