God morgen jenter :)

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Idag når jeg gikk inn på fb så var det første jeg så bilder av en liten prins som var blitt født, ble jo ikke bare litt babysyk :p men skal i løpet av helga dra og hilse på, så lenge mor er i form til det :)

Ellers idag hat jeg time til jordmor, skulle egentlig ha skrevet en huskeliste med alt jeg skulle ta opp med henne :p

Enn hva er deres planer idag? :)

Jeg bestemte meg natt til i går at nå skulle jeg lære meg å hekle.. så i går lærte jeg meg å hekle =P Så i dag skal jeg hekle mer =P
Også må jeg vaske litt klær. . det er ikke gøy.. Ellers skal jeg bake traktorkake =P Hehe.. (til pappa som ikke blir 5 men 55.. Gårdsgutt ama =P )

God morgen!
Nydelig vær hos oss i dag! får nesten litt sommerfølelse. men gradestokken viser -5...

Nå har jeg akkurat lagd gele :) Skal i 30 årsdag i kveld med 80 talls tema. "Kostyme" ligger klart, karbonader og kjøttboller er lagd (samboer er hobbykokk. jeg bidrar mest med min tilstedeværelse) og brusen er kjøpt inn.

Snart blir det påskelunsj på Egon med jobben. gratis mat sier jeg ikke nei takk til :p

Jobbe et par timer på morgenen, kontrolltime hos legen, en kjapp lunsjkaffe med ei venninne, jobbe et par timer til og så er det rett til fjells for helgen. Gleder meg enormt til min første påskefrie uke på mangemange år! :D

God morgen!! I dag er en superduper morgen:) Var stuptrøtt i går så jeg la meg før kl 22.. hahaha.. Det har kanskje skjedd 5 ganger i hele mitt liv... hehe

Våknet uthvilt og glad i dag:)
Sambo og junior dro til bhg og jobb kl 8.
Så nå har jeg fyrt opp i ovnen(-7 grader ute) Hører radio, og har spist frokost. Deilig..
Sitter fortsatt i pysj, men skal ned og fikse meg nå, for skal til min første gruppe fysiotime idag kl 10. (bekkenløsning)

Etter det vurderer jeg litt shopping.

Ønsker dere en superfin dag!!!! :)

Rolig morgen hjemme, for en gangs skyld, så jordmortime kl 10.30. Så er det rett på jobb for å trykke arbeidsplaner til de små, håpefulle! Så PÅSKEFERIE!!!!!!!!!

I dag har jeg ig sambo vært på påskefrokost i bhg:) nå sitter jeg og glor på tv, er så trøtt. Dagen i går tok mye på kjenner jeg. Jeg skal vaskeklær, rydde litt og sove:p

Skal til legen og hente sykemelding og forhåpentligvis få den tilbakedatert for denne uka. Hente utskrift av journal hos gamle legen. Og så får jeg se hva jeg orker etter det.
Vurderer å sove litt,siden jeg ikke fikk så mye søvn i natt,men er redd jeg bare gjør det verre da,og ikke får sove til kvelden. Sukk.
Kanskje ut og gå en tur,det hadde sikkert vært lurt.

Jeg har satt et kjempestort egg i eggkokeren :-) litt fødeavdelingen nå :-)

Ferdig på kontrollen. Alt var fint med blodtrykk, blodprosent og urin! Herlig! Var med en jordmorstudent, så ble en del trykking, men det var egentlig helt fint - følte jeg fikk mer informasjon enn jeg bruker :)

De trykka og styra på magen og tror dere ikke at lillesnuppa har snudd seg? En fot og rompa fint ned i bekkenet.. Men jm sa at det var så mye fostervann i magen min at hun hadde masse plass til å snu seg både en og ti ganger før uke 36! Jeg fikk også veiledning til å kjenne på magen og fikk dytte på hodet til babyen, moro!!!

Så nå var hun veldig på at jeg må få ammehjelp med en gang på føden. Hun sa at jeg virkelig skulle mase på de der, og på barsel etterpå. Jeg sleit med amming sist og måtte amme bare med skjold og delamme fra to måneders alder. Men hun poengterte at dette er en helt ny baby, som ikke trenger å være som storebror!

Ferdig på kontrollen. Alt var fint med blodtrykk, blodprosent og urin! Herlig! Var med en jordmorstudent, så ble en del trykking, men det var egentlig helt fint - følte jeg fikk mer informasjon enn jeg bruker :)

De trykka og styra på magen og tror dere ikke at lillesnuppa har snudd seg? En fot og rompa fint ned i bekkenet.. Men jm sa at det var så mye fostervann i magen min at hun hadde masse plass til å snu seg både en og ti ganger før uke 36! Jeg fikk også veiledning til å kjenne på magen og fikk dytte på hodet til babyen, moro!!!

Så nå var hun veldig på at jeg må få ammehjelp med en gang på føden. Hun sa at jeg virkelig skulle mase på de der, og på barsel etterpå. Jeg sleit med amming sist og måtte amme bare med skjold og delamme fra to måneders alder. Men hun poengterte at dette er en helt ny baby, som ikke trenger å være som storebror!

Høres ut som en fin opplevelse :)

Det er så koselig å se babybilder av små bebiser! :) Idag har jeg vært på skole, nå har jeg ferie.
Ellers har jeg satt på to vaskemaskiner med babytøy, brettet og lagt soveposene i skuffen og støvsugd hele leiligheten. Ja, og så ryddet jeg i katten og hundens hyller. De har en hylle hver, har så mye ting de dyrene altså ;) Alt fra tennisball til klikkere.

Planen videre er å få vasket alt babytøyet og få drevet litt med en hobby jeg har i kveld :) Og lage muffins og! Om jeg har muffinsformer. Og så skal jeg låne noen filmer fra da jeg var liten, hehe, det blir morsomt å se. Filmer av meg altså, jeg gjorde så mye rart..

Back
Topp