God morgen jenter :-)

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hva skal dere i dag da?
Her ser det ut som det blir fint vær i dag, så da blir det ut å leke i snøen :-)

Senere i dag har vi invitert mi søster med familie på middag.

Ha en super dag :D

Vel.. Bil nr. 2 ville ikke starte i går.. Så den står noen km unna så vi må prøve å fikse den samt få dne hjem! I tilleg pissesnør det og jeg vil IKKE gå ut..blæ :P

Æsj, kjedelig med biler som streiker!! Håper dere får fikset den :-)
Her datt det inn besøk på morgenkvisten, så vi har ikke kommet oss ut enda :p

Vi skal bare slappe av før jeg skal en tur på jobb :)

Planen var å vaske huset og lade opp til første uke i full jobb på 1,5 år. Men nå spyr guttungen, så planen gikk i vasken

her har vi svigermor på besøk, så hun og gutten leker sammen. jeg hadde tenkt kanskje vi skulle ta en tur på lekeland i dag, men sambo vil visst ikke, sånt vil han nesten aldri og nå blir jeg sur for jeg synes vi kan gjøre litt sånt sammen som familie.
pleier ikke å irritere meg så mye over sånt så da er det vel hormonene som slår inn hehe

Her skal vi en tur til svigermor og spise middag! blir veldig koselig! :love017

Her henger jeg på sofan, var på venninnekveld i går og det blei langt på natt før jeg kjørte hjem :P Skal vel snart reise å hente gutten vår som er hos besteforeldrene :)

Vi har vært på 100 års feiring for helselaget på øya vår :) Kost oss med musikk, sang, smørbrød og masse kaker :p Ble rimelig kvalm etter å ha spist 5 smørbrød og 3(!) kakestykker :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp