God morgen jenter!!

Mrs.J

Elsker forumet
Har dere sovet godt i natt? Litt lei av å stå opp flere ganger om natten for å tisse, liggestillinger varierer fra natt til natt hva som er behagelig. Kjenner det skal bli godt å få misten ut :)

Jeg tenkte på en ting.

Vi har ingen fødselstråd her. En felles som alle kan fortelle om fødselen sin, fra start til slutt :) Noen som melder seg til å lage en?

Har heller ingen fellestråd med barna som er født, med dato, kjønn, vekt osv.. Noen som vil lage det også? :)

Ønsker dere alle en suuuper dag :)

God morgen!
Jeg har faktisk sovet godt i natt...det er lenge siden sist, så det var helt nydelig. :hello2 Men gleder meg også noe voldsomt til å bli ferdig snart...har ingen ticker, men er 38+6 idag.

Håper du får en super dag du også! :)

God formiddag! :)
Her har vi ikke sovet så mye i natt, men av andre årsaker. Knøttet hadde litt luft i magen, og jeg har masse deilige etterrier. :/

Jeg er fortsatt på sykehuset og har bare mobil, men hvis ingen andre har laget til jeg kommer hjem, kan jeg godt gjøre det. :)

God morgen:-) Supert om noen andre tar det, synes det er nok med terminlista.. Skriver inn fødslene der fortløpende også;-)

Har sovet godt og lenge i natt:-) Ca 9 timer:-) Bekkenet er av en eller annen grunn blitt bedre nå på slutten, og jeg har funnet ut at gaviscon mikstur funker mot halsbrann, så jeg sover bedre enn på lenge:-)

For min del er det dagen som begynner å bli tung.. Greier ikke å gjøre så mye i huset lengre og da går tiden uendelig sakte:-P Noen som har tips til noe som får tiden til å gå superfort?:-)

Hei hei :)
Her har vi også hatt en god natt, bedre enn på lenge - så det gjorde godt. :)
Har levert guttebassen i barnehagen og vært en tur innom på jobb og ordnet noen papirer og telefoner, Gjort litt husarbeid og spist frokost/ lunch. Så nå sitter jeg her å glor..hehe.. Litt på TV og litt på BV. :)
Skal på møte igjen senere og kjøre guttebassen i barnebursdag, så tenker jeg bare blir her på sofaen til jeg må slepe meg i dusjen og komme meg ut døren. ;)

Ønsker dere alle en fin fin dag! :)

Fersken: Gitt om jeg fikk veeeeldig lyst på FERSKEN av det bildet ditt da!?! :) :) *JAAAAA*

God morgen!
Jeg har faktisk sovet godt i natt...det er lenge siden sist, så det var helt nydelig. :hello2 Men gleder meg også noe voldsomt til å bli ferdig snart...har ingen ticker, men er 38+6 idag.
Håper du får en super dag du også! :)
Jeg også glimter til innimellom med en god natt søvn, men syns det er en liten stund siden nå. Men tar igjen en del søvn på formiddagen da, sovner ofte på sofaen ;)
God formiddag! :)
Her har vi ikke sovet så mye i natt, men av andre årsaker. Knøttet hadde litt luft i magen, og jeg har masse deilige etterrier. :/

Jeg er fortsatt på sykehuset og har bare mobil, men hvis ingen andre har laget til jeg kommer hjem, kan jeg godt gjøre det. :)
Stakkars :( Ikke noe godt med luft i magen da, det er jo så vondt! Ååå de etterriene husker jeg godt med nr 2, hadde til tider mere vondt med de enn under fødselen :( Har du fått tips om å ligge på magen?? Det gjør mere vondt men hjelper kroppen å trekke seg sammen raskere :)
God morgen:) Supert om noen andre tar det, synes det er nok med terminlista.. Skriver inn fødslene der fortløpende også;-)

Har sovet godt og lenge i natt:) Ca 9 timer:) Bekkenet er av en eller annen grunn blitt bedre nå på slutten, og jeg har funnet ut at gaviscon mikstur funker mot halsbrann, så jeg sover bedre enn på lenge:)

For min del er det dagen som begynner å bli tung.. Greier ikke å gjøre så mye i huset lengre og da går tiden uendelig sakte:p Noen som har tips til noe som får tiden til å gå superfort?:)

Bedre mot slutten?? Gurimalla du er heldig, jeg føler jeg revner hver ettermiddag/kveld.. Er jo så vondt :( Og halsbrannen er et kapittel for seg selv, kanskje jeg også skal prøve miksturen.

Tips til å få tiden til å gå superfort skulle jeg gjerne hatt selv også. ;)

Har levert guttebassen i barnehagen og vært en tur innom på jobb og ordnet noen papirer og telefoner, Gjort litt husarbeid og spist frokost/ lunch. Så nå sitter jeg her å glor..hehe.. Litt på TV og litt på BV. :)
Skal på møte igjen senere og kjøre guttebassen i barnebursdag, så tenker jeg bare blir her på sofaen til jeg må slepe meg i dusjen og komme meg ut døren. ;)

Fersken: Gitt om jeg fikk veeeeldig lyst på FERSKEN av det bildet ditt da!?! :) :) *JAAAAA*

Wooow, sender du over litt energi?? I dag har jeg ligget rett ut. Startet dagen bra og effektivt, men sovnet på sofaen, og da var det gjort. Vi får besøk i morgen som skal være her hele helgen, så har egentlig masse å gjøre. Pluss at mannen jobber fra kl 13-23 i dag. Jeg kommer til å ha bekkensmerter i kveld for å si det sånn :(
Men men, gleder meg veldig til de kommer, og jeg skal kose meg masse med sønnen dems på 6 uker :)

God formiddag :)
Jeg har fått veldig problemer med å sove om nettene, våkner hver andre time fordi jeg har så vondt i ribbeina, går så på do og da virker det som lille detter litt ned igjen og jeg klarer å sovne igjen, men så går det to nye timer så må jeg stå opp igjen :( Veldig kjedelig og slitsomt, vi har også soverom i 2. etg og bad i 1. så må jo gå opp og ned trappa hver gang også :p

Jeg også glimter til innimellom med en god natt søvn, men syns det er en liten stund siden nå. Men tar igjen en del søvn på formiddagen da, sovner ofte på sofaen ;)

Stakkars :( Ikke noe godt med luft i magen da, det er jo så vondt! Ååå de etterriene husker jeg godt med nr 2, hadde til tider mere vondt med de enn under fødselen :( Har du fått tips om å ligge på magen?? Det gjør mere vondt men hjelper kroppen å trekke seg sammen raskere :)

Bedre mot slutten?? Gurimalla du er heldig, jeg føler jeg revner hver ettermiddag/kveld.. Er jo så vondt :( Og halsbrannen er et kapittel for seg selv, kanskje jeg også skal prøve miksturen.

Tips til å få tiden til å gå superfort skulle jeg gjerne hatt selv også. ;)
Ja, men skulle gjerne vært motsatt.. Var kvalm, utslitt og hadde ekstremt vondt i bekkenet fra midten av mai til midten av desember, så jeg ville mye heller hatt vondt fra desember til nå:-P

Gaviscon tabletter har ikke funket på meg, bare lindret verste smerten.. Spurte på apoteket om det var noen forskjell på de og miksturen og fikk til svar at det var akkurat det samme.. Tenkte det ikke skadet å prøve og miksturen viste seg å virke mye bedre.. Tar en skje før jeg legger meg og da er jeg kvitt hele halsbrannen hele natta:-):-) Skulle visst det litt før;-)

Funderer på om jeg må begynne å spille et eller annet pc-spill.. Da bruker tiden å fly;-) Tiden går jo når jeg er på BV, ser på Tv, spiller på telefonen og leser bøker også.. Men ikke fort nok;-)

Orker ikke styre med quoting. :p
Ja, ligger på magen og får små røde piller for å hjelpe til. Var visst litt hinner som ikke var kommet ut. Så lenge jordmødrene kommer med paracet og ibux går det så fint, så. En gang må det jo gå over, sant? :D

Orker ikke styre med quoting. :p
Ja, ligger på magen og får små røde piller for å hjelpe til. Var visst litt hinner som ikke var kommet ut. Så lenge jordmødrene kommer med paracet og ibux går det så fint, så. En gang må det jo gå over, sant? :D
Helt riktig! Se positivt på det;-)

:)

Ja, fersken er godt!! :)

Back
Topp