God morgen jenter :-)

BellaTullball

mamma til to gullskatter
Hvilke planer har dere for dagen/helga?

Vi skal til Oslo for å se Disney on ice og overnatte på hotell :-)

Gleder oss masse :-D

Ha en fin helg!

God morgen! :)

Planen for helgen er full rydding i skuffer og skap på kjøkkenet, gangen, soverommet og badet. Endelig har jeg litt energi så jeg orker og styre litt her hjemme, skal bli godt og få orden på ting, planen var å få gjort det før jul, men da måtte jeg lytte til kroppen min som sa nei....

Kos dere masse i Oslo og på Disney on ice. Det blir nok gøy for både store og små!

God helg alle sammen :)

Helga blir nokk fylt med mye glede!:) vi får alltid mye besøk når det er helg, å denne helgen kommer mannen hjem fra trondheim med ny båt!! Han har bygd seg ny fiskebåt!!:) blir spennende å se han kommer inn fjorden her i morgen :) nå kl 11 venter vi besøk av ei vennine å hennes gutt på 1 år. Har laga vaffelrøre som jeg skal steke til di kommer:)

Høres supert ut :)
Her blir det nok enda en sykdomshelg :( minstemann har fått vannkopper, han har vannkopper over alt stakkar og har feber, diare og hoste i tillegg, min kjære har influensa, men heldigvis på bedringens vei og jeg sliter jo med svangerskapskvalmen. Heldigvis er foreldrene mine på besøk så det er noen til å ta seg av det praktiske og til å leke med størstemann :)

Back
Topp