God morgen jenter :-)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Hva står på planene deres idag? :-)
Idag skal jeg til ei god venninne <3 reiser om en time og 20 min ich ! Får kanskje nøkkelen til leiligheten idag :-D
Til middag (kald middag) laks med masse bernaise saus !!!! Spiste med rømme før. Og rømme da :p ikke noe tilbehør :-)
Ellers bare slappe av resten av dagen :-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Her blir det å slappe av, har en feber syk 1 åring :-/

Laks hørtes godt ut :)
Her er jeg hjemme med en 2 åring som hoster stygt og en 3 åring med astma. -21 ute, så vi holder oss inne.

Vi skal kanskje kjøpe oss bilsete! Iiik, første store tingen vi kjøper. Er godt tilbud på maxicosi med base :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Tenkte jeg sku bake kanelboller, men husker ikke hvor jeg har satt oppskriften!! :eek:
Ellers så skal jeg dra på verksted og en tur på nav :/ (blææ)

Laks hørtes godt ut :)
Her er jeg hjemme med en 2 åring som hoster stygt og en 3 åring med astma. -21 ute, så vi holder oss inne.
God bedring til 2 åringen :-) husker den tiden selv. Vokst fra astma :-)

Tenkte jeg sku bake kanelboller, men husker ikke hvor jeg har satt oppskriften!! :eek:
Ellers så skal jeg dra på verksted og en tur på nav :/ (blææ)
Var det da :p jeg har blitt glemsk til å ringe tilbake og sms :p mosatt enn før. Da visste jeg ALDRI hvor ting var. Og var oppslukt i mobil :p

Var på fysio, men ble litt uvel da jeg var der så nå er jeg på sofaen. Skulle egentlig på en liten shoppingrunde, kjøpe storgutt bilstol til storebror, men mulig det utgår.

Har vært til jordmor for første gang, og fikk høre hjertelyden! For en fantastisk lyd! :) Har nå sett fødeavdelingen, og tårene trillet..Gleder meg til det blir vår tur! :)

Har vært til jordmor for første gang, og fikk høre hjertelyden! For en fantastisk lyd! :) Har nå sett fødeavdelingen, og tårene trillet..Gleder meg til det blir vår tur! :)
Hørtes koselig ut :) Hvor var du?
Jeg har en hektisk arbeidsdag med litt action innimellom i form av en bussbrannutsikt. Så blir det kanskje et par butikker på vei hjem for å kjøpe oppussikngsstæsh... Hvis jeg orker det.
BTW, hvor er det salg på MaxiCosi?

Her låg vi i sengen til kl 9, var ikke i barnehagen kl halv 11, så blir kort dag i dag ;)
Har hatt besøk av ei vennine, så va har drokki kaffe å prata, var så koseli å endelig møtes igjen :) Vi jobber på samme arbeis plass, men har fått forskjellige skift, så får ikke møttes nå for tiden :oops:

Back
Topp