Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innskrivning?? Har jeg ikke hørt om før, hva vil det si? Og hvilket sykehus tilhører du?God morgen! Å det høres kos ut med interiørstyling. Det vil jeg gjerne(og forhåpentligvis) ha overskudd til en dag denne uken... I dag skal jeg på innskriving på sykehuset, hurra hurra. Gruer meg egentlig en hel del fordi fødeavdelingen er i sjuende etasje, og jeg tar ikke heis...
Huff da!!! Masse god bedring!!Ikke så god morgen.. Her har jeg typisk nok fått omgangssyken.. Helt utslitt etter en lang natt uten søvn.. Kan se langt etter å rydde og vaske babyting i dag.. Får bare håpe det går over til jeg skal til sykehuset i morgen..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Innskrivning?? Har jeg ikke hørt om før, hva vil det si? Og hvilket sykehus tilhører du?
Huff da!!! Masse god bedring!!
Så spennende da!!Vet ikke riktig helt nøyaktig hva som skjer på innskriving, men har hvertfall fått "time" til det i dag. Så vidt jeg har forstått skal jeg inn og fylle ut papirene og få litt info om avdelingene og sånt som man (kanskje?) ikke rekker når en kommer inn med rier. Er visst normalt å komme på innskriving her, selv om en også kunne velge å få papirene hjemsendt og fylle ut hjemme. Kan oppdatere senere så får dere bedre svarSykehuset er SUS (stavanger) altså
Ok, da er det det samme som vi fikk beskjed om når vi var på rutineultralyden. Så de tar tydeligvis to fluer i en smekk på SØFSå har jeg vært på innskriving, og det var jo bare å fylle inn informasjonen fra helsepapirene inn på data, samt få litt info om mulig smertelindring og hvor vi skal henvende oss ved ankomst ogsånt... Hun sykepleiersken var forsåvidt hyggelig, men min teori er at: enten liker ingen gravide, eller så liker ikke gravide noen. Merker en sur undertone hos de fleste i helsevesenet, som om jeg er til bry, sier noe teit eller rett og slett er for blid, trøtt, irriterende, koselig, ekkel - jeg vet ikke helt jeg...