God morgen, jenter!

sorciere_

Forumet er livet
VIP
God morgen, jenter!:)

Korleis er det å vere gravid i dag? :-)
Her er alt bra, einaste er at det hadde vert veldig godt å sove to, tre timar til ;)
 
God morgen!
Her står det veldig godt til, startet dagen med å ta (enda en) graviditetstest, bare for å bekrefte at jeg ikke har drømt ;)
Kjærestemannen har fri fra jobb og ligger på sofaen og sover, mens jeg koser meg med klementiner og frokostblanding. Kunne ikke vært stort bedre.
 
God morgen. Eller god formiddag kanskje? ;)
Ikke så allt for mye søvn her, voknet noen ganger med at jeg måtte på do løpet av natta. Men har enda ikke gått opp for meg. Så jeg bestilte noen tester i går som kommer i morgen eller fredag. Jeg er så liveredd for at legen sier på mandag at det ikke er noe der. Bare inbillning å testene har feil eller noe slikt :P
 
I dag er det ganske flott! 5 uker på vei i morgen, og har begynt å venne meg til murringene jeg har hele tiden. Det som ikke er fuuuullt så flott er at korsryggen begynner å verke hver gang jeg sitter i mer enn 15 minutter!  Håper virkelig ikke det skal være sånn i nesten 8 mnd til :P Puppene er litt ømme, ellers merker jeg ingenting. Lurer på når kvalmen setter inn jeg! ar jo hatt noen korte tilfeller med kvalme, men d har gått over på 15 minutter..
 
Hehe;) Virker som det er ein trend å dobbeltbekrefte (eller trippel bekrefte?:P) graviditeten, ja :-) Skjønner det veldig godt, og kjenner meg litt igjen!:-)

MissDolly: Det er ikkje sikkert du merker kvalme overhode;) I mitt forrige svangerskap hadde eg nesten ingen symptomer på at eg var gravid. Sjøl før UL var eg ikkje overbevist:P Hadde jo ikkje vert kvalm eller spesielt trøtt.. Og trøttheten kunne skyldast at eg jobba så mykje:P
haha;) Var faktisk nesten ikkje hormonell heller :P Men eg fekk meir enn nok tegn etterkvart, heldigvis ;)
 
God kveld! :)

Joda, litt trøttere enn vanlig og litt ømme pupper, men ellers lite å merke til det! :)
Håper dere alle har hatt en fin dag! :)
 
Back
Topp