God morgen jenter:)

Lykketrollet:0)

Forelsket i forumet
God søndagsmorgen jenter;) Her i Oslo regner det, men jeg og lillegutt koser oss inne med barne tv:) Noe spesielt dere mai jenter skal i dag da??

Ååå, det hørtes ut som en koselig søndag ;) Jeg bor i Brumunddal, og her er det overskyet i dag.. blir vel litt støvsuging og rydding tenker jeg, pluss at jeg må prøve og gjøre ferdig Mariusgenseren til samboer.. (Har drevet med den i noen år nå, ups :P) Han vil så veldig gjerne ha den til vinteren, men jeg har kommet til det stadiet hvor jeg må klippe i den for å få på armene, og kjenner det byr meg litt i mot :P Men men, det går vel bra ;)

Når har du termin? Ser at vi ligger ca. like langt ann, jeg har foreløpig termin 27. mai ;) Ut i fra utregninga nederst hos deg så har vel du rundt 21. mai da eller? :)) Vet jo det er veeeldig tidlig enda, men utrolig spennende! :) Når fant du ut at du var gravid med førstemann?

Hei jenter,

Jeg har vært oppe siden halv 7.... Og 2 timer senere spiste vi frokost med hele familien,
baquetter og egg, som vi altid spiser på søndag. Er fortsatt ikke kvalm, har bare mindre matlyst.
Håper det er normalt....
Etter det har jeg begynt med storrydding, sortere klær å gi bort, prøve vinterklær med barna, for her er det allerede minusgrader om natten....
Nå skal jeg bestille NYE vinterklær, for dem vokser så fort!
Og ellers har jeg lyst å sy 2 bestilte kjoler, men mannen min bytter vinduet i syrommet mitt, for det blir rommet til dattera mi. Skal savne min fine store syrom, men har så lyst at lillerommet oppe (hvor dattera mi sovner nå) skal bli babyrommet nå! Så klør deg fast lillespire denne gangen, det er et fint rom til deg her og en familie som venter på deg!
Sønnen min sa at han så gjerne ville bli storebror, jeg sa at jeg jobber med saken :P De vet det ikke enda, ble så lei hver gang det gikk feil....

Back
Topp