GOD MORGEN, JENTER!!

cloetta

Forelsket i forumet
Har ikke sovet så veldig i natt. Ikke i natt heller. HUFF![8|]
Så jeg sto like godtopp litt før fem.

Så nå går jeg her med maserier. Blir vel tredje dagen jeg skal gå sånn. Er så sliten og lei, og jeg vet at det er flere her inne som er det. [:@]

Også regner det i bøtter i dag. [:'(]

Sambo skal på jobb, og lille sønnen min i barnehagen hvor han ikke trives i det hele tatt...

Negativ i dag??? Ja!

Har lyst å ringe føden og be dem RØSKE ungen ut i dag!!!!

Ellers håper jeg at det ser lysere ut utover dagen.  Det er kanskje ikke så lenge til jeg får ligge å kose med bebisen, og det lengter jeg såååå etter... Får prøve å tenke på det heller..[;)]

Ha en fin dag, da jenter, håper deres ikke starter så dritt som min!!!

God morgen...[:)]

Min slimpropp gikk også i går.. fysj!! var ikke en lekker sak.. hehe..
Ellers, så  har jeg ikke sovet godt i det hele tatt, bekkene tar knekken på meg om natten.. blir gal!!!!!
Hadde masse vonde kynnere før jeg gikk å la meg, men de forsvant med en gang jeg la meg.. åårrhh.. vil ha ekte saker nå!!!

Jaja.. ønsker alle en god dag å håper i dag også at det kommer mangen babyer  til verden.. [:)]

god morgen jenter!!

jeg trekker dagskort i tarot hver dag, og i dag trakk jeg kortet som for meg representerer; FØDSEL!!!
weee....

spennende å se!!!! har hatt veldi nedpress i går kveld og i dag.. HÅPE HÅPE!!

håper det blir en fin dag for dere alle i dag!!! jo flere som føder, jo bedre er det!!

vil ønske dere alle lykke til!!!

God morgen jenter [:)]

Sola skinner og det er nydelig vær ute, men jeg klarer nesten ikke gå etter at jeg prøvde å sparke ball med bikkja hvor jeg tydeligvis har strekt noen sener eller noe på innsiden av begge lårene. Det gjør sinnsykt vondt, har derfor sovi dårlig i natt. Litt synd at når jeg først skal ha vondt (noe jeg ikke har hatt så mye av i svanerskapet) så er det ikke forde det er tegn på at noe er i gang... hufff [&:][&:]

Så i dag ska jeg gjøre minst muilg, alternativa er ikke så mange...

Ha en fortsatt fin dag jenter [:D]

Goood morgen jenter!

idag har ikke jeg tenkt å gjøre så mye jeg![:)] Har så vondt i ryggen om dagen at jeg blir små rar... sover så dårlg pga det!

Håper det blir noen babyer idag da!!![:D]
Ha en fin dag alle sammen!!

God morgen, eller skal vi kanskje si, god formiddag....
Har nettopp spist en god porsjon frokost, og logget meg inn her på bv. Ingen planer for dagen, og det er DEILIG!!
SOL er det ute, og det er meldt om fiiint vær i dag og i helgen, så det lover jo godt [:D]
Sliter selv med vonde kynnere om kvelden og natta, så det har ikke blitt så mye søvn på meg heller den siste uka, men det hjelper å tenke at disse vondtene kanskje er tegn på at man er ett skritt videre til å hilse på sin lille..[:D] Håper iallfall det!!

Håper vi får noen flere april barn her i dag. Lekki er jo på god vei, og kanskje blir det flere ( håpe - håpe )

Ønsker alle en riktig strålende dag [:D][:D][:D]

God dag alle sammen! :)  Har vært oppe lenge da, hadde time hos jordmor kl. 09.00... Det var tidlig! I dag skal mamma komme og hjelpe meg å vaske huset.... Og det trengs!! Nå sitter jeg med masse kynnere og menssmerter, sikkert fordi jordmora sjekket åpning... I dag er min termin! Håper alle får en flott Fredag!! 

God dag alle jenter...
Titter innom jeg... [:)]
I dag får vi hjemme besøk av helsesøster. Så hun vil vel ta en titt på Alksander.
Hun skule ta med seg vekt, så det blir spennende å se hvor mye han har gått opp..
Ellers er alt bra her... [:)]
Krysser fingrene for noen fødsler i dag da.... [;)]

Back
Topp