GOD MORGEN JENTER

tipp

Forumet er livet
god morgen til dere. Nok en ny dag med mangen nye muligheter.

Er blitt så spennede her inne for tiden. Sambo er lei av at jeg er her inne, men han er veldig forveten på om det er noen som har født[:D]

Her i Bergen ser det ut som at det  blir nok en solrik dag, og det er bare så herlig

Ha en fin fin dag.

God morgen alle sammen!!!

Ja, no begynner solen å komme frem!
Har ikke store planer for dagen, håper det skjer noe kjekt i dag!!! [:D]

Spennende å se om det blir noen fødsler i dag!!! [:)]

Ha en fin dag alle sammen!!! [:D]

God morgen, godmorgen! Jeg driver å vasker klær (babyklærne vi kjøpte i går [:D]) også har jeg en kjempe oppvask som står og venter på meg [:'(] Samboer er på jobb og dattera er hos mora si på påskeferie, så det er bare jeg og lillegutt her, kjedelig!! Ska nok prøve å få sjarmert noen til å komme å hente oss, er så lei av å være her hjemme!!! [:D] Håper alle får en flott Lørdag!!

God morgen![:D]

Idag skal vi gjøre litt her i hjemme, ellers ingen planer.

Sola skinner![:D]

Ha en finfin dag![:D]

MÅRNINGS JENTER!!!

Ai ai ai...for en spennende natt da...her står man opp etter lite og minimalt med søv (mens derimot samboer som la seg 18.30 igår har fått 17 timer med søvn[:-])...slår på pc`en og vips blir man i strålende humør...for her har det kommet mange søte små[:D] Skal si det var en pangstart på dagen[:D] 

Her er det heldigvis bare blitt med de 4 små nøstene til kattepusen...men for noen forskjellige farger...bilder kommer senere...må lade kameraet først[8D] De er skikkelig skjønne og tror ikke det blir så vanskelig å få gitt dem vekk[:)]

Ellers er det overskyet her i gården...sånn skikkelig sørpevær egentlig[:'(] Men da får vi en skikkelig kosedag inne...litt smårydding...vasking av klær...se film på TVNorge i kveld...og må vel på den ukentlige lufteturen på butikken for å kjøpe lørdagsgodis...mat og sladre litt[8D]

Back
Topp