God Morgen jenter

ZombiElla

Elsker forumet
Ikke vanskelig å se hvor jeg har inntatt frokosten i dag.....
Jeg er så kvalm at når jeg står opp må jeg skyndte meg å få i meg noe mat... Så da bærer det i full fart ut på kjøkkenet for å rive med meg et knekkebrød m Philadelphia, skinke og agurk.
Må oså ha en kopp med sjokkomelk, eller et glass brus slik at jeg lettere får til å rape. (magesyre)
Så må jeg skyndte meg på dass..for har så vondt i magen om morgenen. [&:]
......og der sitter jeg på do med frokosten, og en eller to små unger som absolutt skal smake...
og knekkebrødet smuler, så ikke vanskelig å se hvor jeg har vært[:D][:D]

I dag skal jeg kjøpe meg noen nye klær. Føler meg så fæl med denne store oppblåste magen, og syns jeg fortjener noe nytt.
Er noen mnd siden sist jeg kjøpte meg noe. (mon tro om jeg skal på mamma-avdeling[;)][:D] )

Ønsker alle en strålende dag[:D]

hehe:) litt av en start på morgenen:) kos deg på shopping i dag[:D]

hehe..... hørtes ut som en travel morning!
Her hjelper sea bandet idag(tok det på rikitg igår) så jeg er ikke kvalm!! Bare slapp[;)] Men snuppa mi er snill hjente idag...sto opp kl 0715 og leker for seg selv[:)]

hektisk morgen, hihi[:D]

håper du finner deg noe fiint i dag[:D][:D]

hehe! Hørtes ut som en herlig, men hektisk start på dagen ja [;)]

Håper du finner deg noen fine klær du liker godt![:)]

åååh, så herlig innlegg!! DEN positive overskrifta, på en morgen som mange kunne sett på som svært tung!! ELSKER det[:D][:D] Synd du er i dårlig form, men tenk så bra det blir etterhvert!!

Unn deg noen mammaklær ja - de er så utrolig behagelige å gå i!! Tror jeg skal kjøpe noen selv etterhvert også[:D]

Ha en fin dag alle sammen[:D]

[:D][:D][:D]
Anbefaler alle som ikke føler seg så særlig gravid om å kjøpe seg mammaklær
Var jo så koselig å gå på mammaavdelingen igjen, og jeg gleder meg til jeg kan fylle ut all plassen det er til magen[;)]
Nå gleder jeg meg enda mer til å få stor mage, er jo sååå fint å se gravide damer[:)]

Back
Topp