God morgen jenter

mulig3små

Andre møte med forumet
og håper dere har at en fin start på dagen[:D]

Jeg har levert samboer og lillebror på flyplassen siden de skulle på ferie til farmor og farfar.
Og storesøster er i barnehagen, mens jeg slapper litt av hjemme[:)]

Har enda ingen symtomer, kanskje ikke matløst og litt kvalm[8D]

Hva er planene deres i dag?
Og hvorfor er dere hjemme?

heyhey
har slappe av tid her ,kidsa levert i bhg og mannen e på jobb
eg ska på senvakt later i dag
så eg bare slapper av nå noen timer[;)]
har nada symptomer her og
bare 5 g tester som va knall positive på fredag så e jo ingen tvil
klemklem

Hei! [:)]

Jotakk, jeg begynte dagen med "kun" 38 i feber, så da kan vi si at det har vært en god start! [8D] Planen min er å ligge på sofaen i hele dag for å bli frisk, for i morgen skal vi reise på ferie, så jeg mååå bli frisk! Når jeg finner energi til det skal jeg pakke litt.

Jeg er hjemme fordi jeg er syyyk..........

God morgen:)

Kan godt få min kvalme:p har 4 barn her hjemme i dag, så spent på kossen det skal gå:p

idag tror eg vi holder oss inne, litt travelt med 4 stk på 1 år som springer hver sin veg ute, så tror vi får finne på noe gøy inne i dag, kansje bake boller:D Det hadde hvert godt!

Eg er hjemme pga. Jenta mi ikkjehar fått barnehage plass før til høsten, så da er eg Dagmamma i tillegg så vi får inn noen kroner:)

Jeg er selv hjemme pga av jeg har influensa i over en uke og er enda ikke frisk[:(]
Så jeg har bare planer om å slappe av og så før jeg besøk av en venninne ganske snart[:D]
Jeg må vel gjøre litt husarbeid i dag også. Ellers skal jeg bar nyte det å være 1 barns mamma til en stor jente[8D]
Merker jeg er litt mere følsom, jeg syns det var helt forferdelig å si ha det til samboern min og lillebror på flyplassen i dag[:(] Men jeg ser de jo snart igjen da[;)]
Sambo syns det var grusomt å skulle reise i fra oss, etter vi fant ut i går at lillebror el lillesøster er på vei. Pluss at han er livredd det skal skje oe galt, eller jeg skal få de samme problemene som med de 2 andre.
Men det kommer til å gå så bra dette[:D]

Jeg har bare tatt en g-test, og jeg venter litt til med legebesøk.
Men jeg har så lyst til å fortelle venninnene mine, mamma og pappa...men av forsellige årsaker venter vi til uke 12 denne gangen[:)]
Mamma planlegger at vi skulle reise 2 uker  til syden i påsken til neste år, men jeg og samboer har snakket om at vi får heller reise til syden i okt-nov-des i år. Ellers så kan det bli lenge til neste gang, for jeg vil ikke reise me en liten baby til varmen.

God morgen![:)]

Lillegutt går 50% i barnehage, så i dag er han hjemme med meg. Jeg er student og fikk ferie på fredag. Deilig! I dag skal vi bare kose oss og slappe av, og får besøk av venninna mi og fadderbarnet mitt[:)]

Har nettopp vasket og styrt på, så nå skal vi bare kose oss resten!!![:D]

Ha en fin dag snupper!!

Dere får ha en fin fin dag videre[:)]

Jeg skal ta en powernap på sofan og rydde litt etter på[:)]

snakkes vel i kveld

God ettermiddag blir det vel nesten nå [8D]

Vi har vært på 2 års kontroll på helsestasjonen i dag og nå flyr vi hjemme å surrer.. Snuppa er overtrøtt siden timen var i sovetiden hennes-. og er generelt utålmodig, mens jeg ikke føler noen verdens ting av symptomer i dag[:)] Og det er greit det altså[:D] Så lenge spiren klamrer seg fast er jeg fornøyd [8D]

er hjemme fordi jeg har ferie [:D] skal snart legge meg i parken og slappe av .

Back
Topp