God morgen jenter

babyboy2010

Glad i forumet
God Morgen Jenter[:D]

Har alle hatt en fin natt?? Sjøl har eg løpt fram og tilbake på do ett par ganger, men det er eg blitt vant til så går nesten som en rutine hver natt, hehe

Hos meg skinner solen, akkurat som i går og gleder meg til å gå ut i hagen og nyte den, ser fram til en fin søndag[;)]

Ha en fin dag videre alle sammen[8D]

God morgen[:D] 
sovinga er heilt grei her, blir noen do turer...  Solen skinner deilig her å i dag så skal bli deilig å komme seg ut å nyte været etterhver.. Lurte litt på om vi sku gå oss ein tur på fjellet og grille pølser..
Håper alle får en fin fin søndag[:D]

God morgen :)

Jeg har sovet kjempe godt i natt også ;D Lurer nesten på hva som skjer siden jeg bare våkner 2 ganger per natt og får til å sove med en gang etterpå! Men skal vel ikke klage på det akkurat ;)

Her skinner også sola, så trur det blir en gåtur utover dagen med min kjære :)

Ha en fin dag alle sammen <3

har drømt ekstremt mye rart i natt......
går kanskje 1 gang på do i løpet av natta jeg, og det gjorde jeg før jeg ble gravid også.

sol her i haugesund også, venter bare på at den treffer terrassen vår, så setter jeg meg ut. satt ute noen timer i går i bare singlet (og bukse og da selvfølgelit, men det var så varmt i sola at jeg kunne ta av meg genser. )
ellers får vi se hva dagen bringer, kanskje kafèbesøk med naboen på kaien i byn [:)]

ahhh...søndag[:)]

la meg i gjestesenga i natt..og da fikk jeg faktisk sovet litt jeg også :) så har fått noen timer i natt..deilig. så spørs om det ikke blir gjestesenga i natt også :) ellers er det sol her også..kunne godt tenkt meg å gjort litt hagearbeid..men med et vondt bekken spørs det om det går :=) skal uansett nyte dagen.

Har sovet som en stein i natt, og var bare oppe på do en tur... Men har en del vondt i dag, så det blir nok en rolig dag hjemme. Venter på at sola skal titte frem. Litt overskya her ennå.

Jeg har sovet veldig godt. Sover godt hver natt og er sjelden på do før jeg står opp.[:)]
Her er det strålende sol og vårvær. Litt skarp luft, men er knallvær!![:D]
Vi har vært kattepassere hjemme hos mine foreldre i helga, så nå skal vi snart finne veien hjem. Blir en fin tur i sola.[:)]
Da skal vi hjem til dekkbytte på bilen og fotballkamp. Blir en deilig søndag![:D][:D]

Nyt dagen alle mai-snupper!

Back
Topp