God morgen,jenter!

Ellu

Elsker forumet
Ja, da er det siste dagen i mars og så går vi inn i april.... [:D]

Jeg er veldig spent på hvilken dag i april denne jenta vil komme ut. Har jo trodd det har vært noe på gang leeenge nå. Får stadig litt blod på papiret etter dobesøk, spesielt på morgenen. Tydelig at det er en modning på gang, men denne modningen tar sin tid gitt.

Idag er det grått og trist ute, så da blir det en skikkelig kosedag innendørs. Mannen kommer hjem idag og så skal vi nyte resten av påskeferien sammen. Blir nok litt snekring på barnerommet også [;)]

God morgen.

Ja du har liksom hatt noen av de "typiske" tegnene. jeg tror ikke det er så veldig lenge til jeg får sladre[;)]

her og er det grått og trist ute.. Sambo skal på ikea i dag i nabo byen, jeg har såååååååå lyst å være med, men vet at jeg ikke har energi til det[:'(] så da skal sikkert snuppa til farmora eller tanten i og med at jeg ikke klarer å ha henne heller en hel dag.. er så lei av å føle meg som en elendig mor.. men nå er det jo ikke så lenge til termin, GLEDER meg til han kommer nå ja...

dere må kose dere kjempe masse i påsken da:) det skal vi og prøve på:)

God morgen.
Ja tenk nå er det snart april. Håper at nurket har lyst å komme ut snart.
men har noen datoer jeg må styre unna heheh

Idag føler jeg meg litt små rar ikroppen og magen er veldig hard hm hmhm
mannen min slutter tidlig så vi skal ut å handle også hente snuppa i bhg.
så skal vi bare kose oss i påsken.

ha en super dag

God Morgen!![:)]

Her snør det[&:]vil ikke ha mer snø....vil har sol og vår[:)]
i morra er det 1april,og er det ikke fullmåne og??jeg har ingen tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet..men kan jo skje for det...er lov å håpe[:)]
idag skal jeg og Malin til søstra mi,så ho får leike med hennes sønn,de er nesten jevngamle[:)]ho har 4barn,å jeg har iiingen planer om å ta igjen det[8D][:D]
håper alle får en fin dag[:)]

alle sammen er spente no om det kommer noen april babyer snart,mange hava på mars[8D]
men glad ii dæm læll[:D]
gleder meg det e da bare 17 daga til termin i dag......så blir spennende om det blir før eller om jeg får på 1 termin eller 2[:D]

God morgen [:D] eller nå er det vel mer god formiddag kanskje... [:D]

Her er mannen på jobb og lillegutt på besøk hos tanta si. Gleda seg så veldig på marran i dag, for tante har så mye biler! hehe
I morgen begynner påsken og april! Da har vi mange kose dager foran oss her [:D]

Fødsel ja - det trur jeg jeg kan se langt etter. Litt missunnelig på alle som føder her, og alle tegn som andre får. Får ingen nye jeg [8|]
Men men...er kanskje like greit å vente til over påske uansett [8D]

God formiddag!

I dag skal jeg å se på babyen til ei venninne, så jeg kan bli enda mere babysyk[&:]
Ellers skal jeg bare nyte det nydelige påskeværet [:)]
Ha en fin dag alle sammen [:)]

Back
Topp