god morgen jenter:)skal dere idag?

cassie og leanna mam

Gift med forumet
håper dere har sovi godt i natt..det har jeg og fikk sove legne i dag på moran,,i dag skal meg å ho lille bli med mannen min på en skure å bone jobb i barnehagen til cassie.oxo skal mi av å hente min fetter og min søster i kveld tror e,,di skal komme å hjelpe me i huse og ute:-)

ønsker dere en kjempe finn dag:) håper trøtten min snart gir seg og at smertene i lysken gir seg

Hei[:)]

Snuppa og jeg har vært på oppdagelsesferd nede ved vannet i dag, mens mannen min hvilte seg etter nattens strabaser[;)]

Ellers blir det vel stille og rolig, regner med snuppa skal ha seg en hvil snart (spørs om jeg ikke tar meg en halvtime på øyet jeg og), så tenkte jeg å trene i dag, og pakke bag til snuppa som skal på ferie i morgen.

Og så regner jeg med det blir kosekveld med min kjære i kveld, han blir jo borte fra meg i to uker nå!

høres ut som om dere jenter har hatt en flot dag..jeg har vært på skure å bonne jobb me guben og sovi litt etter det.og så var jeg nede hos svigers å fikk me noe go såpe og henta pæder så jeg får pæda kjøken gulve..tenkte å se om jeg fikk begynt på det i mora..nå er jo mine søsken her å kan ha ho lille mens jeg gjør sone ting så må jo benyte me av det,.,håper bare trøtt heten gir seg snart blir fort sliten

Back
Topp