God morgen jenter :-) Planer for dagen?

Seeki

Glad i forumet
"Good mooning!" (Som han brukte å sei på 'Allo 'allo) Planer har dokke for dagen då? Eg har fått i hus mine to gull på snart 3 år og 6 år. Eg har delt foreldreansvar med pappaen deira. Alltid like kos når det er min tur å ha dei. Vi har dei annakvar veke. Dei veit ikkje at dei skal bli storesøsken enda, vil vente lengst mulig slik at ventetida ikkje blir så langt. Pappaen deira veit det og tok nyheita veldig bra. Vi er venner og samarbeidar godt om ungane vi har :-) Snøven har kome på Sunnmøre, så vi skal snart finne vinterkleda for å fare ut å lage snømann og lykter. Ellers blir det laurdagshandling og familiekos i kveld. Er så glad i laurdagar! :-D Ha ein flott laurdag dokke også! :-D

Seeki skrev:
"Good mooning!" (Som han brukte å sei på 'Allo 'allo) Planer har dokke for dagen då? Eg har fått i hus mine to gull på snart 3 år og 6 år. Eg har delt foreldreansvar med pappaen deira. Alltid like kos når det er min tur å ha dei. Vi har dei annakvar veke. Dei veit ikkje at dei skal bli storesøsken enda, vil vente lengst mulig slik at ventetida ikkje blir så langt. Pappaen deira veit det og tok nyheita veldig bra. Vi er venner og samarbeidar godt om ungane vi har :-) Snøven har kome på Sunnmøre, så vi skal snart finne vinterkleda for å fare ut å lage snømann og lykter. Ellers blir det laurdagshandling og familiekos i kveld. Er så glad i laurdagar! :-D Ha ein flott laurdag dokke også! :-D

Ser ut som at nettbrettet ikkje skjønar seg på mellomrom og avsnitt... så beklagar for at alt blir i ett. Ser litt rotete ut.. men sånn blir det visstnok dersom man bruka nettbrett :-P

God morgen:) 

Her skal man rydde leilighet i dag.. Litt ihvertfall. Utrolig hvor mye som samler seg opp når man er to stk i full jobb. Men synes det er helt greit å ha lørdager/søndager på å gjøre husarbeid litt utover det vanlige, ettersom det ikke er like mye tid og ork til det ellers. 
Her har også snøen kommet. Vet ikke alldeles om jeg liker det, da mye av jobben min foregår utendørs, men overlever vel denne vinteren også tenker jeg. 
Men akkurat i dag skinner solen så vidt gjennom skyene så det ser ut til å bli en fin fin lørdag.

God morgen! :) Siden jeg bor på Sunnmøre jeg også, og vi har fått mer enn nok snø i det siste, så blir det nok en tur og leke sammen med snuppa. Ellers så blir det kanskje en tur til sentrum og på kafe sammen med mamma i dag. Forma er egentlig såpass dårlig enda at jeg klarer ikke helt legge planer så langt fram i tid... 

Nå etter jeg har begynt på jobb igjen ,så bruker jeg helgene på å prøve å 'avvenne' meg postafen.. :O kjempespennende!!  Har prøvd ett par ganger fra før,men da har jeg endt opp med huet nedi doskåla igjen og helgene har vært ødlagt. Blir spennende å se om det funker denne gangen.. GLEDER meg til å bli kvitt denne kvalmen :D

Her har jeg akkurat funnet veien til sengen igjen,store snuppa var en del våken i natt og pappaen var våken med henne,så jeg sto opp litt før kl 7, med minste snuppa:-) så no går pappaen og begge snuppa en tur på butikken og kjøper ferske rundstykker menst jeg sover litt og så skal vi ha lunsj med rundstykker og kakao etterpå:-) ellers blir det vel en tur ut å leke,vaske litt klær og god mat og kos i kveld:-) Glemte at vi skal til svigers på te senere og fortelle om lille nurket som kommer i mai:-)

Idag er planen å vaske resten av huset som jeg ikke gadd gjøre ferdig i går. Jeg og mannen har en uke ferie fra mandag så turen går til ullared for å handle julegaver og mammaklær til meg :)  Så vi må vel pakke litt til turen. Også må vi vel ha litt mat i kroppen så middag må man lage. Aner ikke hva, men noe blir det uansett. Det er det eneste jeg gidder å gjøre idag. Er jo tross alt gravid :)

God morgen - eh, ettermiddag blir det vel nå :) har tatt en "prøvetur" til en skogstopp i nærområdet med mann og bikkje, for å kjenne på kroppen ift bekken og korsrygg. Å gå veldig rolig i terreng (og helst mykt underlag, men nå var ting frosset) gjør det hvertfall ikke verre foreløpig, og føler jeg må holde meg litt i bevegelse. Ellers burde dagen brukes til å rydde og vaske i første etasje, men det blir nok til en rolig dag på sofaen :) Jeg er altfor flink til å utsette ting! Kos deg med barna og god lørdag :)

Alenedag med snuppa i dag. Har vært ute og akt litt i hagen. Nå skal vi snart se Tingeling på kino, også skal vi hjem å bake litt til bursdagen hennes på torsdag. Etter hun har lagt seg, skal jeg sitte å planlegge undervisningsopplegg til klassen "min" neste uke. Travelt å være lærerstudent gitt :-)

Dagen begynte tiiiiiiiidlig (i forhold til det som er vanlig) MAMMMMMMAAAAAAAAA! Lød det fra soverommet til mini i 5.30 tida. Han pleier å sovne igjen, men ikke i dag! Så da var d opp, vente på at fantorangen skulle begynne og så banan og skive. Så ble ha trøtt i 8 tida og vi fikk sove til kl 10. Etter d var d brette et tonn med klær. Så på lørdagsshopping. Sambo og mini var ute å lekte da vi kom hjem så jg fikk lage lørdagsgrøten. Nå er det sofakos førlitt mer leking barnetv og kveldsmat. Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen da jg er sylta forkjølet!

Back
Topp