God morgen! Jeg er GRAVID!

Platina86_Venter nr 3

Andre møte med forumet
Tok en test i går kveld. Og den viste to streker. Kom ikke som en overaskelse da mensen var 3 dager forsinket, men en må liksom bekrefte det med en test.
Tør ikke føle helt på det ennå. For er litt skremmende også. Har har jo to små jenter fra før av.
De var ikke planlagt, men det var denne fordi samboer ville ha sommerbarn, så dette var første mnd vi prøvde. Og jaggu satt den ikke.... Iiiiiik!!!
Er livredd for å bli dårlig, for det har jeg ikke tid til.. Hehe.Var helt forferdlig trøtt og sliten med nr to de første mnd, så håper jeg slipper det nå.

Ha en fin dag jenter!!!

Gratulerer så mye :) hvor gamle er jentene dine da? Jeg tok en test idag som ble svaaak positiv, so lurer på å stikke å kjøpe en digital nå etterpå! Jeg har en ente på 4 og en gutt på snart 2 :)

Velkommen og gratulerer så mye

Gratulerer med en spire i magen på 1 pp og håper formen blir fin i svangesskapet!!
Får håpe på en liten prins daemoticon

Gratulerer med spire på 1 pp :D

Håper det er en gutt som gjemmer seg i maven da ;)

For meg er det samme hvilke kjønn, men ekstra moro om det blir gutt, siden han ønsker så sterkt det. Kjenner jeg gru-gleder meg til ul hvor jeg får vite kjønn. For vet han blir "skuffet" om det blir jente. Selv om han blir glad for det også selvfølgelig, så det blir liksom ikke det samme...

Platina86_Venter nr 3 skrev:
For meg er det samme hvilke kjønn, men ekstra moro om det blir gutt, siden han ønsker så sterkt det. Kjenner jeg gru-gleder meg til ul hvor jeg får vite kjønn. For vet han blir "skuffet" om det blir jente. Selv om han blir glad for det også selvfølgelig, så det blir liksom ikke det samme...

Forstår den. Vi har også veldig lyst på en gutt denne gangen, har ei jente på snart 2.
Hadde værr så koselig å kunne gitt han en sønn.
Så jeg vil ikke vite kjønn på ul For jeg vil at han skal fortelle meg det så fort ungen er kommet ut :D

Men han vil jo vite det da :P skal si til jm at ho ikke skal si noe heheheh :P
Men her er begge kjønn hjertelig velkommen uansett <3

Gratulerer så masse :-) Fikk positiv teater selv i dagtidlig, det er helt fantastisk!!

Back
Topp