God morgen januar mammaer

Linni

Forumet er livet
VIP
Nå kan vi telle ned til januar [:D]
Er bare 14 timer igjen [:D] Knip knip [:D]

2 TIMER

Go morgen! Ja skal knipe igen...[:D] D skal bli januar baby...

åh...jeg teller ned med dere, og krysser alt jeg har. For jeg føler jeg hører til her jeg også... selv om jeg fikk i november... Tenk at jeg fortsatt skulle vært gravid! Tror dere jeg hadde vært stor da eller, hehe..

Go morn, go morn!! ja tenk at det store målet vårt snart er nådd!!! nyttår har lissom hvert den store finalen å komme over da.... snart kan vi bare føde i vei jenter!! [:D]

12 timer igjen! Tror jeg skal klare det!

klarer det nok jeg også..

Har ligget våken i natt og prøvd å snu rundt minien: Etter jeg stor opp ble jeg skikkelig svimmel og fikk plutselig en kjempe kvalme og kastet masse opp, og det har jeg ikke gjort i svangerskapet i det heletatt..
Sov litt til og nå er jeg bedre. Gudene vet hva det var, kanskje han har tråkket på en kvalmenerve eller noe...¨
Ingen tegn til fødsel i dag i allefall men det er jo fremdeles 11 1/2 time igjen til 2006!!!!!
KNIP IGJEN OG HOLD UT!

Godt nyttår!![&:]

Nå begynner det å nærmer seg [:D]

Ja...Virker nesten ikke til at noen av oss kommer inn for å føde nyttårsbarn![8|]
Hadde et sterkt ønske om det her,men-men...

Ser bare ut som skytte kan få det til [:D]

Ja...Hadde jo vært moro det![:)]
Men...nyttårsbarnet,blir det barnet som er født de aller første sekundene over 00.00!?
Ikke helt tenkt på det før,siden det liksom ikke har vært noe spesielt aktuelt...

Back
Topp