God morgen ja.. Sovet godt? :)

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har aldri gjennom dette sv.skapet hatt en så urolig natt pga mitt kjære magetroll! ;)
At jeg skulle ha våkennetter FØR baby er ute trodde jeg ikke..
Etter ett stort inntak med boller og varm sjokolade i går kveld har han trolig fått tidenes sukkersjokk stakkars. Kjekt å kjenne liv, men etter 12 så går det greit at det er rolig inni der :p

Hele magen har sett ut som en hoppemadrass i full bevegelse, som igjen har resultert i uroligheter og drømmer.. Har sloss med venninner, jaget ulver og fødet mange babyer som ikke var mine. I tillegg til dette har det vært toalett besøk og halsbrann hele natten.. :(
Trøtt idag? Ja!

Så nå sitter jeg her på jobb, med hodet i kaffekoppen og lurer på om noen av dere andre har hatt en like innholdsrik natt som meg:D?
Ønsker dere en super dag hvertfall :)

Våkner flere ganger hver natt jeg. Tror jeg er en av de få som har sluppet unna mye løping til toalettet, men nå går ikke det lengre. Må opp en, to ganger på do + at jeg våkner to, tre ganger og bare sjekker klokka, endrer stilling i senga osv.

Samboer har hatt feber og halsbetennelse de siste tre dagene, så vi har sovet litt lett begge to pga. det. I går kom den såre halsen snikende inn på meg også, så i natt har jeg våknet flere ganger av vond og sår hals. Nå sitter jeg på jobb og har fått i meg en yoghurt og banan. Dette er faktisk min siste arbeidsdag før permisjonen, så dagens kalender er fyllt opp med alle punktene som må gjennomgås og ferdigstilles før jeg drar hjem i dag. Kjenner dette er en merkeli dag :P

Jeg ser ikke lenger på klokka når jeg våkner om natta ;)

Våkner flere ganger hver natt jeg. Tror jeg er en av de få som har sluppet unna mye løping til toalettet, men nå går ikke det lengre. Må opp en, to ganger på do + at jeg våkner to, tre ganger og bare sjekker klokka, endrer stilling i senga osv.

Samboer har hatt feber og halsbetennelse de siste tre dagene, så vi har sovet litt lett begge to pga. det. I går kom den såre halsen snikende inn på meg også, så i natt har jeg våknet flere ganger av vond og sår hals. Nå sitter jeg på jobb og har fått i meg en yoghurt og banan. Dette er faktisk min siste arbeidsdag før permisjonen, så dagens kalender er fyllt opp med alle punktene som må gjennomgås og ferdigstilles før jeg drar hjem i dag. Kjenner dette er en merkeli dag :p

Å så kjekt for deg å gå ut i permisjon :P Da nærmer det seg med stormskritt for deg! Misunnelig!! :D

Her er det full baluba i magen hver eneste natt. Kan våkne flere ganger av at han styrer på inni der.
Ellers så er det jo de "obligatoriske" turene på toalettet 3-5 ganger i løpet av natten.

Det er jo noen som mener det at dersom ungen er mye våken om natten i magen, så kan man forvente at den vil være det etter fødsel også. Vet ikke hvor mye sannhet det er i det, men det stemte i alle fall med jenten vår. Hun var også helt turbo om natten, enda mer enn pjokken som ligger i magen nå, og hun har alltid sovet dårlig på natten. Hun var en sånn som måtte ammes annenhver til hver time i løpet av natten *grøss og gru* Håper lillebroren skjønner at det ikke er nødvendig :P

Kos deg med kaffekoppen og ha en fin dag på jobb ;)

Her er det full baluba i magen hver eneste natt. Kan våkne flere ganger av at han styrer på inni der.
Ellers så er det jo de "obligatoriske" turene på toalettet 3-5 ganger i løpet av natten.

Det er jo noen som mener det at dersom ungen er mye våken om natten i magen, så kan man forvente at den vil være det etter fødsel også. Vet ikke hvor mye sannhet det er i det, men det stemte i alle fall med jenten vår. Hun var også helt turbo om natten, enda mer enn pjokken som ligger i magen nå, og hun har alltid sovet dårlig på natten. Hun var en sånn som måtte ammes annenhver til hver time i løpet av natten *grøss og gru* Håper lillebroren skjønner at det ikke er nødvendig :p

Kos deg med kaffekoppen og ha en fin dag på jobb ;)

Huff.. Håper det ikke stemmer, jeg elsker å sove om natten :P
Håpe han får ett bedre sovehjertet enn søsteren sin :)
Alt er vel en tilvenning så jeg velger å tro det er koslig å stå opp å mate baby om natten.
Så får jeg se om jeg sier det samme om ett halvår ;)

Har vel hatt en natt ganske lik din ;) I tillegg til baluba i magen har det vært halsbrann, sykt vondt i underlivet, vondt i rygg, varmt og kaldt om hverandre, begynnende forkjølelse.. :p Godt det kommer noe helt fantastisk ut av dette! :)

Jeg har ikke sovet godt på lenge.. kramper og full aktivitet hindrer meg i det + den deilige halsbrannen vel og merke... jeg er såå lei av å ikke sove godt.. har våknet noen netter med ekstremt nedpress, så kjenner GODT at han er der og gleder meg i hel til å få han ut :p

Huff.. Håper det ikke stemmer, jeg elsker å sove om natten :p
Håpe han får ett bedre sovehjertet enn søsteren sin :)
Alt er vel en tilvenning så jeg velger å tro det er koslig å stå opp å mate baby om natten.
Så får jeg se om jeg sier det samme om ett halvår ;)
Joda, for all del, det er jo en kosestund når man mater babyen sin og man blir vant med mindre søvn ;)
Krysser fingrene for at han får et bedre sovehjertet enn søsteren sin, ja, men jeg forbereder meg på det værste slik at jeg ikke skal bli skuffet :P

Jeg kan signere på de fleste uttalelsene her...sovet kanskje tilsaman 2-3 timer i natt, og ingenting på dagen i går, helt sykt, og jeg som nesten bare har sovet i det siste....å er lysvåken nå, kjenner jeg er sliten etter natta men allikevel får jeg ikke sove :P
dere som er på jobb får ha lykke til, og dere andre ta dere en velfortjent hvil ;)
jeg skal på sykehusbesøk nå til min stakkars mor som har fått to blodpropper i lungen, så får søvnen bare la seg vente på :) ha en in dag :)

Jeg kan signere på de fleste uttalelsene her...sovet kanskje tilsaman 2-3 timer i natt, og ingenting på dagen i går, helt sykt, og jeg som nesten bare har sovet i det siste....å er lysvåken nå, kjenner jeg er sliten etter natta men allikevel får jeg ikke sove :p
dere som er på jobb får ha lykke til, og dere andre ta dere en velfortjent hvil ;)
jeg skal på sykehusbesøk nå til min stakkars mor som har fått to blodpropper i lungen, så får søvnen bare la seg vente på :) ha en in dag :)

Så trist å høre om din mor! God bedring til henne! Håper alt står til forholdene bra til både hos deg og hun :)

Ja, dette var ikke den mest festlige natten nei! Sov lite da jeg måtte på tisse 3 ganger! Ny rekord! :P Deretter var det snuing som nå er vondt rett og slett! Så kjenner jeg at hun presser litt på lungene, så det er litt tyngre å puste :P Men vesla i magen sover søtt og rolig da heldigvis :) Akkurat som broren sin da han lå i magen :)

Vanligvis flyr jeg på do en gang i timen, får ikke sove fordi jeg verker overalt, har halsbrann eller er kvalm, eller har krampe i et bein eller to. Men i natt har jeg bare våknet en gang for å gå på do, ellers har jeg sovet godt! Deilig å eeeendelig få sove! :D

Jeg har sovet på og av i hele natt...Våknet hver 1,5-2 t, og hatt vansker med å sove igjen. Mye kynnere, bevegelse og vannlating:) Plages ikke i så stor grad av mannens snorking lenger, da jeg har godt til innkjøp av ørepropper :thumleft Skal dog ikke klage på antall timer søvn uansett, da jeg til min store forskrekkelse våknet 10.30 i morges! :eek: Ble totalt stressa da jeg så på klokken, og løpte rundt...så sikkert gal ut laughing7 Hadde nemlig en avtale 11.30. Fikk kastet i meg 2 kalde kjøttkaker og 1 glass melk. Så rett i dusjen for tidenes raskeste dusj. Bomma med leppestiften også, oppdaga det heldigvis før jeg gikk ut av bilen:P

Nå sitter jeg heldigvis godt lent bakover i sofaen, og kan slappe av litt... :rolleyes:

Hehe, ja soving er ikke det samme når man er høygravid, altså!! Her er jeg også oppe flere ganger på do, så skal jeg snu meg, flytte puter og div og har innimellom veldig rare drømmer. Har sklidd nedover tak i natt (som en slags actionhelt :P), noe som var litt travelt.. Hadde besøk av venninner i går så ble ganske sent også, så ble litt dårlig natt pga det også, tenker jeg.. ;)

Jeg har sovet på og av i hele natt...Våknet hver 1,5-2 t, og hatt vansker med å sove igjen. Mye kynnere, bevegelse og vannlating:) Plages ikke i så stor grad av mannens snorking lenger, da jeg har godt til innkjøp av ørepropper :thumleft Skal dog ikke klage på antall timer søvn uansett, da jeg til min store forskrekkelse våknet 10.30 i morges! :eek: Ble totalt stressa da jeg så på klokken, og løpte rundt...så sikkert gal ut laughing7 Hadde nemlig en avtale 11.30. Fikk kastet i meg 2 kalde kjøttkaker og 1 glass melk. Så rett i dusjen for tidenes raskeste dusj. Bomma med leppestiften også, oppdaga det heldigvis før jeg gikk ut av bilen:p

Nå sitter jeg heldigvis godt lent bakover i sofaen, og kan slappe av litt... :rolleyes:

Kjøttkaker går ned på høykant hos deg for tiden skjønner jeg :P

nei er ikke mange nettene jeg har sovet godt de siste 5 mnd eller noe... er ikke ofte så mye bevegelse på natten så er som regel ikke det som er problemet da, men mye ubehag, mye vondter, varmt, mange turer på do og sliter med å sovne igjen. i tillegg hadde jeg en liten en på snart 3 år som lå omtrent oppå meg, tok plassen min osv så ikke mye søvn i natt gitt hehe

Back
Topp