God morgen, godtfolk!!

H i l l a

Forumet er livet
Hva skal dere gjøre i dag?
Her er det grått og vått ute i dag, så vi koser oss inne vi [:)] har tent lys, kokt kaffe og snupp ser jungelhjul[:D] Koooooos!!
Kom av nattevakt, men er ikke trøtt så da tok jeg snupp slik at sambo fikk sove litt ekstra[:)]

god måren [:)][:)]

her har vi lite med planer i dag , tar oss kansje en tur til søsteren min ..

er grått å trist ute her og i dag , så er ikke noe ute vær nei ! [:)]

God morgen [:D]

Heldig for din sambo at du lar han sove lenger da H i l l a, selv etter nattevakt! Snill du!

Her sover sambo og mini har nettopp sovna for morgenduppen, så nå sitter jeg her i stillheten med en kopp kaffe og kan ikke annet enn å tenke at dette er et herlig øyeblikk [:D]

Senere i dag skal jeg ta med Anders på lekeplassen så sambo og en kompis kan se formel 1 i fred [:D] Etter det igjen skal jeg på trening og i kveld skal jeg merke litt flere klær til bhg start om en uke.

Ha en flott dag alle sammen [:D]

God morgen[:)]

Snill du er da Hilla[:D]

Her har vi lite med planer egentlig annet en å prøve å komme oss gjennom dagen. Ellers er det mulig det blir en tur ut, selv om det er grått og vått ute, så vi får prøvd ut det nye hello kitty regntøyet og de nye støvlene[8D]

her startet dagen kvart over 6 og jeg er kjempe fornøyd[:)][:)]. Har nattet over te storesøstren min så vi drar hjem i ettermiddag. Nå sover mini og vi nyter bare stillheten. Er snakk om en sopptur etterhvert så vi får se.

Ha en fin søndag jenter!

God formiddag jenter! Nå ser vi Toy Story for 2. gang her idag, hehe! Det var min tur å stå opp idag, så jeg og lillegutt var opp 0645 og snuppa sto opp halv åtte. Har bare slappet av og kost oss med lek og tv/film.

Nå sover Sebastian og når han våkner skal vi på lekedate hos noen venner. Totalt 12 mennesker, hihi![:)] 6 voksne og 6 barn. Vi skal bestille Peppes og kooooooooooooooooose oss! [:)][:)][:)]

Ikveld skal vi se premieren på Robinson--- weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!![:D]

Ha en super dag alle sammen!

God morgen !
Litt sent nå , men elsker å svare på denne koselige tråden :D

Her våknet man halv åtte , da var dagen i gang :D
Spising av frokost og titting på barnetv :D

Også har vi vært ute og lekt , + ryddet bil og satt i nytt bilsete...

Nå skal vi snart ut på vaskehall og ta bilen mer grundig.. Så skal vi bort på besøk :D [:D]

Back
Topp