God morgen *gjesp* på en tirsdag

lenemor

Forumet er livet
I dag våkna August ti på halv seks... han var stille en halvtime (som føltes som to minutter), så jeg gikk ikke inn til han før ti på seks, men jeg må ha vært veldig trøtt, for jeg trodde plutselig at klokka var en time mer, og først da jeg var halvveis gjennom morgenstellet oppdaget jeg at den var seks. August tisset på badegulvet mens jeg pusset tenner, og satt seg midt oppi det og plasket, så han har fått seg en dusj på morgenen, og frokost, nå sitter han og bråker noe veldig i lekekroken. Selv nøyer jeg meg med kaffe foreløpig - tror jeg skal få alle ut av huset og så legge meg nedpå litt - senvakt til kvart over elleve i kveld, og det er tøft for en som pleier å være i seng på det tidspunktet

Har ambisjoner om å få vasket litt her i dag også - jeg har nemlig meldt meg frivillig til å huse personalmøtet vårt i morgen... ettersom vi bare har leiligheten til guttene til rådighet på jobb kan vi ikke være der, og ettersom rådhuset vårt brant på søndag (se her) kan vi ikke dra ned dit og låne kontor heller, selv om det er der vi er ansatt... der er nemlig alt stengt inntil videre, inklusiv bibliotek, nav, helsestasjon, frivillighetsentral og brannstasjon!

Ellers ingen planer...

jeg var så trøtt i morges at jeg skrev innlegget over uten å trykke ok, så den er litt misvisende.. jeg skrev nemlig før halv sju i dag

Nå er ungene levert i barnehagen, jeg har lest avisen, spist frokost, drukket noen kopper med kaffe og sitter og finner på ting for å slippe å vaske og skrive møtereferat fra i går [8D]

Huff, da Lenemor. Tøft å jobbe igjen + ha familie??[;)] Ikke så rart du merker det da etter å vært i perm en stund[:D]

Jeg er trøtt selv jeg og vondt i hodet. Mina har våknet HVER natt siden forrige mandag og jeg tror seriøst jeg blir gal snart[:'(] Igår kveld drømte hun og våknet da jeg skulle legge meg. Men hun sovnet igjen, men sov veldig urolig.
Måtte roe henne flere ganger i løpet av natta. Kl 05 våknet hun og trodde det var morgen, men nei det er natt. Mina så oppgitt, men la seg i senga igjen. Det ble rolig heldigvis.

Så våknet jeg i halv 8 tiden og da hadde Mina lagt seg til å sove på gulvet med puta si[8D] Herregud hun er så snål[:D][:D] Måtte vekke henne for å være i bhg til 0900.

For en morgen lenemor![8D]

Her har natten vert som vanlig. Aslak kom inn i senga vår en eller annen gang. Lurer på om det er medisinene han reagerer på. Solveig var innom i natt for å si at hun skulle på do![;)]

Så stod vi opp rundt 7. Da hadde Aslak turnet en halvtime. Vi hørte på radioen mens vi spiste frokost.

Nå har jeg handlet og har inntatt posisjonen for avslapping.. jammen meg ikke lett å jekke ned aktivitetsnivået i kropp og hjerne.[&:]

I kveld skal jeg danse![:D]

Litt av en start på dagen da, lenemor! Håper du har fått hvilt deg litt til kveldens jobbeøkt!

Jeg har allerede vært litt på jobb - etter levering av barna. Kun en times tid med en elev - men jeg regner med at jeg får være vikar litt mer på skolen. Skal i alle fall har noen faste timer med denne eleven, som jeg også følger på SFO. Kjempespennende å få lov å følge opp en enkeltelev[:)] Selv om jeg også ser at det er utfordringer med å gå en-til-en for mange timer om gangen. Leder på SFO har sagt til skolen at jeg kan brukes omtrent til alt - så jeg håper det blir litt mer inntekt framover[:D] (Lønna er ikke så verst heller - nå som jeg fikk den ansenniteten jeg skulle ha!).

I kveld skal jeg være med datteren min på en fritidsaktivetet - og så blir det vel Grey's? (vet jo aldri om det er fotball lenger[>:][8D]).

Ha en fin tirsdag - nå "fyker" jeg på jobb og koser meg noen timer![:D]

Idag har jeg ikke gjort mer nyttig enn å henge opp klær til tørk og satt
på en ny maskin [;)]
Skal henge opp en til og sette på en til før jeg hopper i dusjen. Skal på
jobb fra 15.45 til 22.15 i dag og...

Imårra begynner jeg på t livsstilskurs på sykehuset, og jeg gleder meg masse [:D]
Gleder meg ikke til vekt og mål, men men.....Jeg har iallefll slutta å røyke slik
jeg lovet da jeg var der på møte før sommeren [:D]
Så nå håper jeg vekta daler og selvølelsen stiger, slik at det snart kan bli baby i
huset igjen [;)][:D][:D][:D] DET gleder jeg meg aller mest til!!!!!!!

Kos dere max i dette høstværet [:)]
Meldt høststorm og oversvømmelse her i sør, så må vel finne frem redningsvestene
før jeg drar på jobb..... [;)][:D]

Så flink du er Nøste!! Kjempebra at du har stumpa røyken, og med oppfølging og kurs tenker jeg kiloene snart flyr, før den snur og stiger igjen på grunn av en baby i magen! [:)]

Så korte kveldsvakter du har forresten - kveldsvaktene mine er 15:30 til 23:15 de (eller 15:30 til 00:30 i helgene)

Vi stenger kl. 22.00, så gidder ikke være der så veldig mye lenger [;)]

ORIGINAL: Nøste77

Vi stenger kl. 22.00, så gidder ikke være der så veldig mye lenger [;)]

Det forstår jeg godt - jeg synes det ikke er helt supert å jobbe til kvart over elleve selv, det er jo langt over min leggetid, men det er i alle fall lettere med senvakt når jeg kjører bil (ellers er det ikke lenger hjemmefra enn at jeg kan gå hjem på en ti-femten minutter, men nå er det surt og regner og er mørkt og frister ikke så veldig!)

Du er kjempeflink som har stumpa røyken Nøste!! Lykke til på kurset! [:)]
Jeg kom fra seinvakt for ikke lenge siden, og har nå spist litt egg og bacon.. Nam!
Så er det bare å komme seg i seng siden jeg skal på tidligvakt igjen i morgen.. [8D]
Må vel kanskje se litt på tv først.. Roe litt ned etter seinvakt.. Våre seinvakter er forresten fra 14.30 til 21.45 (21.30 for de som ikke har rapport osv)

Jeg venter så fælt på ei bok jeg har bestilt som ikke kommer.. Gleder meg sånn til å begynne på den! Den andre boka til hun som skrev Øya. [:)]

Back
Topp