lenemor
Forumet er livet
I dag våkna August ti på halv seks... han var stille en halvtime (som føltes som to minutter), så jeg gikk ikke inn til han før ti på seks, men jeg må ha vært veldig trøtt, for jeg trodde plutselig at klokka var en time mer, og først da jeg var halvveis gjennom morgenstellet oppdaget jeg at den var seks. August tisset på badegulvet mens jeg pusset tenner, og satt seg midt oppi det og plasket, så han har fått seg en dusj på morgenen, og frokost, nå sitter han og bråker noe veldig i lekekroken. Selv nøyer jeg meg med kaffe foreløpig - tror jeg skal få alle ut av huset og så legge meg nedpå litt - senvakt til kvart over elleve i kveld, og det er tøft for en som pleier å være i seng på det tidspunktet
Har ambisjoner om å få vasket litt her i dag også - jeg har nemlig meldt meg frivillig til å huse personalmøtet vårt i morgen... ettersom vi bare har leiligheten til guttene til rådighet på jobb kan vi ikke være der, og ettersom rådhuset vårt brant på søndag (se her) kan vi ikke dra ned dit og låne kontor heller, selv om det er der vi er ansatt... der er nemlig alt stengt inntil videre, inklusiv bibliotek, nav, helsestasjon, frivillighetsentral og brannstasjon!
Ellers ingen planer...
Har ambisjoner om å få vasket litt her i dag også - jeg har nemlig meldt meg frivillig til å huse personalmøtet vårt i morgen... ettersom vi bare har leiligheten til guttene til rådighet på jobb kan vi ikke være der, og ettersom rådhuset vårt brant på søndag (se her) kan vi ikke dra ned dit og låne kontor heller, selv om det er der vi er ansatt... der er nemlig alt stengt inntil videre, inklusiv bibliotek, nav, helsestasjon, frivillighetsentral og brannstasjon!
Ellers ingen planer...