god morgen fredag!

camillajenta86

Gift med forumet
har dere jenter noen planer for helgen da? [:)]

idag er jeg 39 uker, og her går vi bare å tripper på å få møte vår lille prinsesse hehe[:D]
ikke så mye planer for helga.
bare kose meg sammen med gutta mine[:)]

spennende å se om det er mange som føder i helga[:D]

i dag er jeg 39 uker og venter og venter på lille jeg og. [:D]

nei, i helgen skal vi vel ut og se om vi finner tapet t loftet vårt, kjøpe maling og se om vi finner sjablonger med biler, busser, fly osv på. [:D]
så kan vi begynne og male rommet t lillegutt.

så d blir vel mannens oppgave og gjøre og jeg skal vel bare slappe av...[8D]

ORIGINAL: Angel_Girl

i dag er jeg 39 uker og venter og venter på lille jeg og. [:D]

nei, i helgen skal vi vel ut og se om vi finner tapet t loftet vårt, kjøpe maling og se om vi finner sjablonger med biler, busser, fly osv på. [:D]
så kan vi begynne og male rommet t lillegutt.

så d blir vel mannens oppgave og gjøre og jeg skal vel bare slappe av...[8D]

hihi måtte rette til 39 uker jeg også..
kan man skylle på gravidtåka da eller?? hehe[:D]

så morro med oppussing da.
her holder vi også på å fikse opp huset, men vi er nesten ferdig nå da.
har jo forsatt å pusse opp prinsessa i magen sitt rom osv.. man blir vel aldri helt ferdig med oppussing når man har hus[:D]

Tja... mine planer har egentlig hele tiden vært å føde. Men spørs om lillegutt er helt enig der gitt...
Skal på kontroll hos legen etterpå, så skal han henvise meg til sykehuset på mandag.
Ellers er det ingen store planer i helgen. Slappe av litt, også får vi litt besøk [:)]

Jeg skal bare slappe av med lillegutt. Sove, og spise og gå på do innimellom, akkurat som han. Hehe..

lykke til hos legen Ida_83[:)]

godt å ikke ha noen planer også[:)]

39 uker i dag her også!
Helga skal vel brukes til å vente på prinsen vår. Gleder meg kjempemasse.
Må også bake litt. Min samboer har bursdag, og han fortjener kake!
Blir vel ellers bare litt smårydding, tenker jeg. Lager liksom ikke de helt store planene om dagen....

God morgen [:)]

Har akkurat sendt gullet av gårde i barnehagen, så no skal eg og samb snart køyra ut til gjenvinningsstasjonen med ein haug med boss fra boden - romantisk [8D]

Ellers blir det litt rydding og litt vask, og så får me svigers til middag i dag.

I morgon kjem mine foreldre på besøk, så me skal berre kosa oss helga, slappa av.

Rekna med å komma i mål med all rydding denne helga, og så er eg poppeklar - greit å få vekk litt "boss" no når me har tid! [:)]

GOD HELG, OG LYKKE TIL TIL ALLE SOM MÅTTE FØDA [:D]

arti at vi er 3 her som er 39 uker idag[:D]

ser ut som alle skal bare kose seg og slappe av, og er noe vi skal her også[:D]

God morgen..

Jeg er i uke 40 og termindatoeni dag..  så kansje det kan skje noe i helga..  skal se.. kansje jeg skal til byen i morgen.. det er vinterfestuke i narvik.. avsluttes på søndag.. fikk med meg litt av vinterfestuke  men ikke mye..

I dag her jeg time4 hos min jordmor :)

God dag alle sammen [:D] er 39 uker i dag .. og venter bare på at den lille vill ut.... helgen går vell til å skravle med gøya og tur med bikkja og kose meg med sambo min [:D] bare jeg ikke blir syk.. følermneg såå frisk men kaster opp og løs i magen [:'(] ARG!!!!! ( sorry utalsen her)

Hey-hey [:)]
I dag snoooorka jeg helt til Kl09.30 faktisk...dæven det var deilig.
Har ligget å kjent litt på noen svaaaaaaake tak nederst i korsryggen i natt,
men nå kjenner jeg de ikke lengre...men er vel noe forberedelser pågang [:D]
Jeg er 39+3 i dag og har sendt storesøstersnuppa til besteforeldrene
på langhelgopphold, så egentlig går vi bare å håper at noe skal skje nå da,
når det passer så godt med at hun ikke er hjemme...menmen...får ta det
som det kommer. Tror vi skal prøve på å være litt kjærester i helgen
her i gården,har vært så mye nå med husbygging i nesten 2år, så er
en stund siden vi virkelig har satt oss ned å vært kjærester eller dratt ut
for å funnet på noe koslig. Tørr ikke reise så fryktelig langt, men... [8D] 
Iallefall ikke retning IFRA sykehuset...hehe

høres ut som en koslig helg marit 83[:D]

ønsker dere alle snupper her inne en finfin helg[;)]

Jeg har ingen planer i helgen (planen min var at mini skulle vært her til nå) hehe..
Var hos akupunktur i dag og hun sa at i følge pulsen min kom jeg ikke fødsel i dag, og mest sannsynlig ikke i morgen, men så kan det skje når som helst. Var veldig kjekt at hun sa det for kjenner at det gjorde meg mindre utålmodig..

Regner med helgen går med til litt rydding/ vasking og evt en kinotur eller noe i den dur.. Tar det som det kommer [:D]

God helg til dere alle og lykke til de som (med meg) sitter å håper på litt action [;)]

Back
Topp