God Morgen Fredag

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
God morgen jenter...
Ja, i dag skal jeg muligens bli satt i gang.. gru-gleder meg veldig.. merker at nervøsiteten spiller en rolle på magen... [:'(] men blir spennende å se hva som skjer framover.. håper de sier jeg kan bli satt i gang i dag, for jeg har ikke lyst til å vente lenger nå. Er mer klar for det her i dag..

God morgen!
Jeg så feil på klokka idag jeg og trodde den var halv 8 også var den halv 7[:'(] vekte Oliver og greier... må dra tidligere idag for jeg skal på akupunktur kvart på 9...
Ellers skal jeg til legen også idag!

Isabell: Håper det går bra idag og at du får en fin opplevelse[:)] masse lykke til!

Lykke til til alle dere som føder idag!!

Ha en fin dag!!!

God morgen jenter!!!

I dag er det pent vær igjen ( jippi) så det er mulig å være ute!!![:D][:D]  Det er deilig!
Tror det blir en slapp dag med litt husarbeid i dag[;)]
SNuppa skal være hos pappaen sin i hlegen så jeg håper inderlig at det blir fødsel på meg i løpet av helgen!!!! Hadde vært såååå mye enklere hvis hun var der når det starter!

Ønsker alle jentene en god fredag, og lykke til dere som har tenkt å føde i dag[;)]

God morgen!

Isabell: Lykke til idag!! [:)]

Idag har jeg ikke andre planer enn at jeg skal til akupunktur hos jordmora mi. Ser ut som det blir en fin dag i trh idag også, så må vel prøve å holde meg litt ute. Kjenner at den roen jeg har hatt over fødsel/ikke-fødsel i ett par dager nå holder på å gå over...Jeg vil føde!!! Termin imorgen, så jeg håper det setter igang noe snart. Er ikke gira på overtid.[&:]

Ha en fin dag, jenter!!

Morgen alle!
Har nett spist frokost i solen, så dette tegner til en digg dag! Ingen store planer, kun daffing (vi skal jo samle krefter, ikke sant?) i solen
Lykke til, alle som har noe på gang!!

GOD MORGEN!!! Idag har vi slappet av i sengen like til nå. Emilie er hjemme fra bhg idag og min kjære har hjemmekontor. Vi skal bruke dagen til å få litt orden her hjemme etter oppussingen- blir deilig!!!!

Ellers er det grått og trist ute- noe som passer meg bra, ettersom jeg har tenkt å holde meg innendørs uansett[:)]

Ønsker alle som er i fødsel eller evt. skal bli satt igang idag LYKKE, LYKKE TIL!!!![:)][:)][:)]

God morgen[:D][:D][:D]
Nok en gang masse lykke til Isabell_med_baby, krysser fingrene for at alt går din vei i dag
Lykke til for dere som skal til lege, på sykehus og på jm time [:D][:D][:D]
De nybakte mødrene får bare fortsette å nyte nurkene sine[:D][:D], mens jeg går å håper på at nok en dag med kynnere og sammentrekn går over til rier og fødsel [8D] hehe

Ønsker alle en super dag

Jeg har sovet så tungt i natt!!!! Det må være den herlige fullmånen. Så deilig!! Da Torjus kom inn 06.15, var jeg helt lost.

Han begynte å sove i "stor seng" på tirsdag og er så stolt pga det! Han har klart overgangen kjempe fint! Er litt ute på gulvet og romsterer etter han er lagt. Men han har aldri kommet ut, men går og legger seg i senga igjen selv og sovner nokså kjapt!

Men han kommer nokså tidlig inn til oss på morran da...[:'(] Fikk han til å ligge til kvart på 7, da ville han opp! Trøtt som jeg var satte jeg bare på TVen, (thank you playhouse disney og hus med alt på et plan!) og gikk og la meg igjen. Kall meg dårlig mor, men jeg orka bare ikke altså!! Så da fikk jeg sove til halv 9. Han kom litt fram og tilbake for å fortelle hva han så og bare for å sjekke at mamma fortsatt sov. Han er jo så søt! Nå skal han snart i seng igjen, og gjett hvem som skal sove igjen da???Moi!!

Ellers blir det å pakke ut bagene, som kom med bussen, fra ferien idag[:D] Sol og fint!!

God formiddag mine damer (og herrer?!)[:D].

Har alt vært på jm time...Alt så helt toppers ut, både med meg og snuppa! Hun har rukket å synke ned i bekkenåpningen nå, men har fortsatt ikke festet seg. Men ting går fremover[:D]. Jm kunne jo trøste meg med at ingen går gravid for evig, det er jo sant...Så selv hvor utålmodig jeg er så skal jeg prøve å nyte den siste tiden som gravid! Hvem vet, dette kan være mitt siste barn...[8|]. Dessuten kan stress o.l. føre til adrenalin i kroppen, noe som igjen er riehemmende...

Ha en fin dag jenter, uansett hva dere skal eller finner på å gjøre[;)][8D][:D].

God morgen jenter...
Selv om jeg ikke føler meg så god i dag [&:] ufattelig lite og dårlig søvn i natt, fått en ordentlig pyskisk knekk.
så spent på hvordan denne dagen blir, skal egentlig ha besøk til grilling ogsånt i dag,men er jeg like nede utover dagen blir det ikke mye besøk tror jeg..

Men dere jentere får ha en topp dag og nyte været og håpe formen kommer hit også[:)]

God formiddag!

I dag er jeg 39 uker! [:D] Nok en milepæl er nådd...

I dag er det grått og vått igjen her i Bergen. Så i dag blir det nok litt husarbeid. Får besøk av lillesøsteren min i helgen, lørdag-mandag, så jeg må nok støvsuge og tørke litt støv i dag. Så får jeg se om jeg får gubben til å vaske over gulvene når han kommer hjem fra jobb - det klarer jeg ikke selv lenger.
Det skal bli godt å få besøk i helgen, så går dagene (forhåpentlig) litt fortere. Kan ikke akkurat si at jeg har gjort så mye den siste uken, men vi skal vel "lade batteriene" nå så da... [:)]

Ellers; lykke til til alle som skal på kontroller i dag, og til dere som holder på/kommer til å føde! [:)]
Gratulerer til alle med milepæler og overståte fødsler! [:)]

Back
Topp