God morgen fredag!

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
God morgen jenter, jeg håper alle får en fin dag i dag. Jeg skal først på møte på Jobzone, så ned på kurset, finpusse den åpne søknaden, så skal vi skrive ned bedrifter vi kunne tenke oss og jobbe i. Og søke på jobber som er utlyst. Så er det å gå runda, og levere søknader..
En ting er fint med dette kurs er at jeg har vokst på det. De legger veldig vekt på positive sider og forbedringsområder, og at det er greit at man ikke bare har positive ting, men også litt mindre positive. pga det så er jeg ikke så redd for å være meg.. [;)]

Så ha en fin dag jenter.. så kommer jeg på og skriver mer i kveld[;)]

Hei jenter : D
Ha en fin dag furteguri og sønn på kurs:D

Her skal vi snart gå til bussen Elias skal være i barnehagen til kl halv ti. Da er det fotografering : )
Han har spist så godt med frokost , å det er bra : )

Ønsker dere en flott dag: D[:D]

God morgen!

Har vært nok ei natt uten særlig søvn her, og hosten til Mari er blitt verre. Så går å venter på at klokka skal nærme seg 10 no, så kjører me ned til legekontoret for en sjekk! Har hatt feber og hoste + snørrete nasa sidan tirsdags kvelden! Heldigvis drikk ho vatn og eg har fått i ho mat og sånt, men fytti den hosten er grusom..[&o][8|][&:] håpar det snart slepp taket. Begynner jo i jobb igjen på mandag, og har skulearbeid eg skulle gjort også. Fra og med neste veke blir det jobb man, tirs og ons, skule tors og fri med Mari fredagar[:)] Så blir ein travel haust når sambo er på jobb!!

Ha ein fin fredag folkens, og ei god helg!![:)]

Lykke til med jobbsøking Furteguri[;)][:D] det dukker garantert opp noko! Og så plutselig er du i gang![;)][:D]

Cattababe: Så gøy med fotograf! Håper me får sjå resultatet også da, når du får det[:D][:D]

God morgen jenter!

Har vært alene med ungene siden ï går morges og begge morgenene har gått som en drøm! Idag måtte jeg VEKKE Sebastian- det har aldri skjedd før- og da han våknet var han i STRÅLENDE humør og Emilie var den flittige, lille hjelper og satt og underholdt ham på badet sånn at han ikke tenkte så mye over at jeg stelte ham, hehe![8D]

Nå er det siste innsats på jobb for uken, solen skinner og jeg er bare i SÅ godt humør. I ettermiddag kommer min kjære hjem og da skal jeg følge Emilie på svømming før vi koser oss med taco ikveld!

Ha en super dag jentene mine!

Så deilig da Chinchilla!![:D] herlig med slike gode morninger!![:)][:)]
og hørtes ut som en deilig plan for ettermiddag/kveld!! Kose deg med din kjære og ungene til kvelden![:D]

God morgen jenter [:D]

Jeg slapper av hjemme i dag. Lukas blir passet på av pappaen min som var snil og tok seg en dag fri fra jobben slik at jeg kan jobbe med skolearbeid.
Har vært inne og hjemme hele uka pga syk unge og syk meg.
Så i dag blir det vel litt skolearbeid og masse kaffe og hosting for min skyld.

Ha en good freeedag.

Mårnings... Slapper av, skal bake brownies snart, kosekveld med min kjære, med pizza og x-factor:)
slapper av i dag, snuppa sover nå... Har vært inne i byen allerede, men til ingen nytte.. dama jeg skulle snakke med, hadde ferie[:'(]
Ha en fin dag alle sammen[;)]

Back
Topp