God morgen fredag ! : )

cattababe

Gift med forumet
Gooood morgen folkens :D
Her sto vi opp ti på åtte , elias spiser frokost . Prøver seg med en banan og brødskive med smøreost i dag : )
Skal prøve å dra en liten tur opp i barnehagen , så får vi se : )

Jeg er i dårlig form enda , men ser ut som Elias er i god form igjen . Heldigvis : D

God morgen søte catta! Fortsatt masse god bedring til deg! Jeg er på plass på jobb men tenker bare på venninnen min som er i fødsel! Kjempespennende! Har tonnevis med arbeid her idag og så er det rett på handletur og hjem og bake til nok et bursdagsbesøk i morgen etterpå!

Blir en travel men kjempekoselig helg. Håper vi får tid å hilse på babyen ila helgen også! [:)]

Ha en super dag, alle sammen![:)]

God morgen!

Her var me oppe i halv-8-8-tida og frukost en liten halvtime etterpå[:)] No kviler Mari igjen[;)]
Har fri om fredagen frå bhg, så då kosar me oss heime[:)]

Seinare reiser me til V-øy til svigers, blir nok koseligt. Men kunne tenkt meg å vært heime og, for jenta til ei venninne av meg fyller år i morgon..
Hadde vært koselig å kjekt å vært der,i og med at me var invitert. Blah.. Men, sambo må heim ein tur for noko skyting, og anna diverse plukk.

Jaja..ha ei flott helg alle mann alle!!

Klem

God formiddag [:D]

Har en fin fredag på jobb. Nå skal jeg straks til lunsj og så skal jeg til blodbanken etterpå for å bli tappet [:D]

Anders og jeg er alene hjemme i kveld og vi skal kose oss, gleder meg til helgen med go'klumpen min [:D]

Ha en flott dag alle sammen!

God formidag:D

Da har jeg lagt ett set med negler å jeg tar om kun 5 min helgen :D skal bare hente Nicoline i bhg førs, men venter på at de skal ringe å si hun har våknet >:D det blir deilig får jeg er ikke helt i form.

Håper alle får en super dag :D

Back
Topp