God morgen, fredag.

Tessa

Forumet er livet
Ja, nå sitter jeg her og vurderer om jeg skal klamre meg til håpet om litt mer søvn, eller om jeg skal sette på kaffen. Mini har vært våken siden fire, tygd på puppen og gævla om kapp med fævvelspetakkelet ute....
Truuur det blir kaffen, gitt.
Ha en fin dag alle sammen og hvis noen vil møte meg i Drammen i dag, så finner dere nr mitt på FB.

l?ke gre?t aa sette paa kanna först som s?st v?rker det som!haaper du og alle snupper her ?nne faar en fortreffel?g dag!

God morgen! Bøtter på med kaffe her og, men har likevel et håp om å få sove litt til når mini tar sin første dupp.. Jeg er visst blitt immun mot koffein[8D] I dag må vi ut å trille en tur til sentrum, og handle litt ting siden butikkene er stengt i morgen. Er det varmt og godt som i går, så skal jeg kanskje spandere på meg kaffe&is tror jeg, det er jo freeeeedag!![:D] Ble heldigvis ferdig med helgevasken i går! Ellers skal jeg trene, og i kveld blir det pizza og kos i heimen[:)] Deilig med helg! Nyt dagen alle sammen[:)]

God morgen!

Så deilig å våkne opp HJEMME [:D][:D][:D]

Kom hjem etter leggetid med toget i går, så småen fikk lagt seg senere enn vanlig, men til gjengjeld fikk vi en bedre natt. Han var bare våken 1 gang [:D][:D][:D]

I dag skal vi på trilletur med ei vi har blitt kjent med på babysvømmingen og ellers skal vi bare ta det rolig.

Ha en flott fredag alle sammen [:D]

God morgen snuppiser! Jeg er på jobb- sitter og koser meg i ro og fred med kaffen min. Lillegutt er fortsatt litt forkjølet, men heldigvis gikk det ikke utover nattesøvnen i natt. Han var tilbake til vanlige rutiner og sov fra 19-0630. Flinkisen!

Idag er det fredag og babysvømming- gleder meg. Må dra alene idag da, for min kjære skal spille kamp langt gokkistan, så det blir en rolig kveld hjemme også. Jeg skal kose meg med god mat og Baileys til dessert[:)]

Ha en strålende start på helgen snuppiser!

God morgen![:D]

Nå er det straks helg igjen, herlig!
I dag skal svigerfar feire bursdagen sin så det blir selskap!
Jentene og jeg skal bare være inne og kose oss i dag[:)]
Jeg skal prøve å få trent og studert litt mens de sover.

Ha en fin dag og god helg!!

God morgen FREDAAAG[:D]
I dag begynte morran halv ni , som normalt  : )
Elias er i godhumøret og titter nå på barnetv :D
I dag skal vi ordne frem fintøyet skal i dåp på søndag , også skal vi ut å shoppe litt mat = )

Ha en strålende dag=D goood helg <3[:)]

Back
Topp