God morgen folkens

God morgen... Jeg skulle egentlig vært på jobb for 1 1/2 time siden, men jeg bare spyr i dag...[:'(]Ha en fin dag alle sammen!

Jeg skal rydde hele huset (som vanlig) også har jeg kjøretime halv fire i dag..
er bare 45 min da så det går jo fort [:)]
Og etter det så skal jeg gjøre favorittsysselenmin.. slappe av [:D][:D]

Og God morgen til deg også [:D]

God morgen[:)] Skal snart til jordmor, så skal jeg på shopping på et nytt senter som åpner i dag. Masser av tilbud. Da er jeg i mitt ESS[:D][:D]

Jeg er på jobben, og her sitter jeg nok fast til klokka 4 [:(]
Etter det er det hjem og rydde og vaske litt, spennende dag dette her...

God morgen!!!

Skal bare være hjemme å slappe av, og kjede meg mens kjærsten er på jobb fra nå og kommer ikke hjem før halv ni i kveld!!!
Får vel prøve å gjøre litt i leiligheten!!! Også kanskje sove litt...

Ha en god dag alle sammen! Ny dag nye muligheter!

Jeg skal skrive teaterhistorieoppgave...... Og så får vi besøk av lillesøster og typen ikveld, de blir til søndag. Litt spennende, for han typen er visst veldig sjenert...... Tror jeg skal telle hvor mange ord han sier i løpet av helga!! Hehe. Neida, det blir nok koselig!!! Men dette innebærer jo også litt rydding og vasking, dessverre....

God morgen alle sammen. I dag får jeg besøk av mammaen min. Hun bor ikke her i byen og det er lenge siden jeg har sett henne. Det blir så koselig. Frida gleder seg også til å treffe mor.

hei og go morgen[:)]

Jeg har ingen planer for dagen i dag, bare være hjemme og kose meg, kanksje vaske huset eller no[:)]

Jeg skal ut i det fine været å gå en tur tenker jeg, ja det var lurt[:)]

God formiddag- har det blitt nå... Vi driver og shiner opp huset, det kommer takstmann hit senere i dag. Vi skal ikke selge,men håper at verdien har steget såpass at vi får lavere rente på lånet. Ellers skal jeg jobbe fra 15-23 på Gilde- pakke hamburgere.. Var der tirsdag kveld også. Det er vikaroppdrag,men dette blir mitt siste fordi jeg har fått fast jobb som jeg begynner i på mandag [:D][:D][:D]

Ha en strålende dag alle sammen [:D][:D]

Back
Topp