God morgen - det er TORSDAG!

Vand

Forumet er livet
OG:

TORSDAG=TORSDAGENS OMVENDTHAPPENING! [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

I dag våknet jeg klokken 06 av at mannen dro på trening..... Så jeg lå og så true blood til klokken 07 når ungene våknet[>:][>:][>:][>:][>:] Har vært motstander av tv på rommet i alle år, men fy f** det er digg[:'(][:'(][:'(][:'(]

Senere i dag skal jeg på a-vakt........

Hva skal dere i dag da???? [:@]

Hæppi happening!!![:'(]

Sitter her og klør meg litt i hodet over syke snuppa mi men tenker å lage egen tråd på temaet i håp om flere svar[:@]

I dag blir det iallefall en rolig hjemmedag, får se om hun kommer seg såpass at det blir forsvarlig å ha hun med ut å handle - mat må vi jo ha![:@][:@]

Nakke/skulder/hodeområdet på meg verker litt i dag så jeg vurderer inntak av smertestillende[>:] det er nok det mest spennende som vil skje i mitt liv i dag[:)]

okæj da prøver jeg meg[:@]

God morgen allesammen[:'(]
Neo ligger i senga og sover, mens jeg spiser frokost. Han har styra litt med magen i natt stakkar[:D]

Blir en rolig dag hjemme for oss, mulig vi tusler ut en tur[:'(] Enda det er livsfarlig ute nå, masse is med nysnø over[:)]

Ønsker alle en superfin dag, nå venter dusjen og to nye episoder av vampire diaries(sesong 2)[:@]

Måtte le da jeg leste innlegget ditt charaina, ikke lett å følge med i svingene nå! [:@][:@][:@]

hohohoho[:'(], nå skjønner jeg så mye mer[:(]

jeg er hjemme i dag[:D] syk...[:D] Har sendt Trygve i bhg, med en prikk i ansiktet som de i bhg skulle observere[:D] om det var vannkopp eller brannkopp[:)]

ligger i senga mi jeg, med vonst i halsen[:D]

skal snart komme meg opp en tur...[:@]

Back
Topp