God Morgen det er søndag!

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene for dagen?

Vi har ikke de store planene egentlig,skal vaske å gå en lang tur med prisen [:)]

Mårnings!!
Vi skal hjemover idag, har vært en helg hjemme hos foreldrene mine.
Har en kjøretur på nesten 5timer foran hos, håper snuppen sover litt mer nå enn når vi kjørte hit og at formen min er bedre! (snuppen sov 1/2 time, og måtte underholdes resten, vi måtte stoppe 3 ganger for at jeg måtte spy... herlig![:'(]).

Kanskje en tur til byn senere vist været holder seg noe lunde okei...
Vasker klær som bare det,reiser på tur på torsdag.....

Slappe av! vaske litt, og i slelskap til sambos lillebror! [:D]

Håper alle får en fiin søndag! Og at hjemturen til puusen blir mye bedre!

Tror me ska i å se på fisker å krabber her me bor, håbe det blir sol så me kan grilla[:)]

Har ikke så mange planer for dagen, vi tar det litt som det kommer!!

Håper alle sammen får en fin dag!!

Her blir det tur i fjæra med tantunge[:D]

God søndag[:)]

God søndag formiddag!

I dag er formen litt bedre enn i går, men fortsatt dårlig. Så blir vel ikke så mange meterene utenfor huset jeg kommer meg. [:'(] Kunne godt tenkt meg å vært i bedre form ja.

Høres ut som mange har kjekke planer i dag, kos dere!

God eh....morgen (?) hihi.. Jeg skal på middagsbesøk til tanten til samboeren min. Greit å slippe å lage middag selv for en gang skyld, eller greit for samboeren min da, siden det er han som lager mest mat her i huset [:D]

God formiddag folkens!

Her er vi godt i gang med dagen, sitter nå inne litt, kjøler oss ned med limonade.

Planer for dagen, klesvask, sette opp bassenget, gå noen turer, rydde litt inne. Så får vi se hva dagen bringer.

i dag skal jeg slappe av i sofaen sammen med typen. siden han reiser hjem til seg selv i dag:( [:(]

Back
Topp