God morgen, det er SØNDAG!

Vand

Forumet er livet
Og jeg har vært våken siden kl 05.10.................... jaja, begynner vel å bli vant[>:]

Vi sitter her i stua, jeg og Emmeli, med MASSE stearinlys som er tent.. Vi har det egentlig ganske koselig! [:D] Hun ser på Caroline in the city (eller hva den nå heter den serien) [8D] og venter på barnetv skal begynne[8D]

Nå skal vi spise frokost sier hun, så jeg har ikke noe valg ser det ut som!!!! [;)]

God morgen Vand[:)]. Alltid første mann opp du[8D]. Jeg la verdens mest irriterte unge i gårkveld, nesten en time tidligere enn vanlig -rett og slett fordi hverken mor eller far orket mer[8|].

Men så våknet en strålende blid unge opp i sengen ved siden av meg i morges og det ser ut som humøret holder[:D][:D][:D][:D][:D][:D].

STakkars har jo blitt stappfull av forkjølelse så det var faktisk ikke rart at hun var sur i går - tror kanskje til og med at hun hadde litt feber.

Pappaen sover - han lader batteriene for kvelden[:)].  Kanskje vi baker i dag hvis vi har alt vi trenger til det[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

God morgen Vand[:)]. Alltid første mann opp du[8D]. Jeg la verdens mest irriterte unge i gårkveld, nesten en time tidligere enn vanlig -rett og slett fordi hverken mor eller far orket mer[8|].

Men så våknet en strålende blid unge opp i sengen ved siden av meg i morges og det ser ut som humøret holder[:D][:D][:D][:D][:D][:D].

STakkars har jo blitt stappfull av forkjølelse så det var faktisk ikke rart at hun var sur i går - tror kanskje til og med at hun hadde litt feber.

Pappaen sover - han lader batteriene for kvelden[:)].  Kanskje vi baker i dag hvis vi har alt vi trenger til det[:)]

Kjenner igjen den fra i går hos dere, har skjedd flere ganger her også[8D] Bra hun er i godt humør i dag da! [:D]

Skal mannen i ilden i kveld? Lykke til, jeg heier på han vettu! [:D]

mårn mårn!

her var d morgen halv 8, skal vel ikke kalge på d! Selv om dyna var fryktelig god!

Hadde en stk sur sutrete gutt i går her også, ettersom han nekta å sove og d ble sent fredagen!

hehe, i går kjørte vi buss bare for at han syns d er såååå gøy. Bussjåføren spurte om vi hadde bomma på holdeplassen, ettersom vi skulle være med "rundt". Fortalte at vi bare var med pga han elsker d. Bussjåføren sa at han måtte komme frem og sitte i førersete[;)] gikk frem og titta, men ble helt stiv i kroppen når jeg skulle sette han der, ble for skummelt[:-]

i dag skal vi kanskje ut på tur m søstra, i snøen og grille litt... blir d å ta frem akebrettet! Ellers er d å ta d veldig m ro, gruglede meg til praksisi i morgen, godt å komme i gang og få en uke til i boks[:-]

ha en knakende gooood søndag!

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tjukkaaa

Kjenner igjen den fra i går hos dere, har skjedd flere ganger her også[8D] Bra hun er i godt humør i dag da! [:D]

Skal mannen i ilden i kveld? Lykke til, jeg heier på han vettu! [:D]

Takker! De trenger det[8D].

Haha.. Jeg skal begynne med å gniiii det inn...
Snuppene våre sov til 10(!!!!) i dag!!!![:D][:D] Lillesnuppa var oppe og spiste 2 ganger da..

I dag står besk på planen. Først til mamma, så middag hos svigermor[;)]

Ha en fin søndag!!

God ettermiddag[:)]

Lillemor ligger ute i vogna og sover, så nå har jeg fått bakt oreokake, vaska kjøkkenet og bretta klær[:D]
Nå står støvsuging og badvask på planen[;)]

Mannen er å jobber så nå skal jeg nyte 5 min med fullstendig stillhet før jeg hiver meg rundt[;)]

ha en fin dag alle sammen[:)][:)][:)]

jadda... vi sto opp 0915... pannekakefrokost, som alltid på søndagene... så, nå hviler ein driiiitsur Marcus... så da har mamma sminka seg og er klar for å slite han opp av senga for å gå på barseltreff...[:D] hæææærlig d...[:D]

så... er kjempe fint vær i dag, så håper på en liten gå tur... så blir d litt maling i kveld... og littt dilling i heimen... la nytt gulv i gangen i går... så gleder meg til å "style" den... hehe...

jadda... mye prosjekter... men allerførst...kosetid m Marcus... [:D] 

ha ein flott søndag alle sammen... håper dagen deres blir like fin som min skal bli...[:)]

Back
Topp