God morgen, det er fredag!

Magda Green

Elsker forumet
Regner med dere alle har en lang og god morgen, ettersom det bare var jeg på her nå? Eller så har dagen startet for lengt og dere er på farten..![;)]

Her startet morgenen kl 06, og jeg prøvde å ha tøtta med inn i senga vår for å hvile litt til, men hun klarer ikke være helt stille, så lillebror våknet og skravlet, så da var det bare å ta begge barna opp i stuen. Nå sitter vi og spiser frokost til barnetv. Er fri dag for tøtta idag i barnehagen, så vi må prøve å finne på noe utover dagen! Hun fikk ski på tirsdag, som vi ikke har rukket å prøve, så hvis formen er ok på oss voksne utover dagen, må vi prøve [;)][:)][:)] Vi har tørrtrent inne på teppet, og tror hun syns det var gøy![;)]

Hei og god morgen!

Har hatt en så-som-så-morgen[>:] Litt småsur stemning pga tulleting, så får håpe resten av helgen blir bedre! [;)]

I dag har jeg i grunn ingen planer. Huset er ett eneste stort kaos, men kanskje jeg pakker bort litt jul....... Og kanskje jeg maler strøk nr to på garderoben.

God morgen!!

I dag vekte jeg snuppa 07.30 for å rekke grøt med de andre ungene i bhg. Hun var superfornøyd da hun kom i bhg!! Vi prøver å snu om på døgnet litt på dissa sjusoverne...[8D] Er nesten ikke vits med bhg.plass når vi ikke klarer levere før 10-10.30...

Mannen og Mari sover fremdeles, regner med de våkner snart!

Det snør masse ute og ser ut som et vinter-eventyrland her!! Koselig!![:D]
Skal kose meg på en trilletur i dag, trenger litt frisk luft!![:)]

God morgen[:)]

I dag er det plaleggingsdag i b.hagen til Nora. Blir en rolig dag på oss, kun 3 dag til mens termin og 4 dager til ul termin nå[:D]

Står litt bolle-baking og en tur på akebrettet på planen i dag, sikkert kjedelig for en vilter toåring å være hjemme en HEL dag med sin overhøygravide mamma[8D]

God morgen!!

M ble hentet av pappa for en drøy halvtime siden og jeg sitter i sofaen og hører på musikk! Skikkelig trøtt idag, men orker ikke å gå å legge meg igjen, for da går jo hele dagen vekk på soving.
Skal en tur til byen i 12 tiden, skal shoppe litt til meg selv for engangskyld. Syns deg er mye gøyere å bruke penger på klær til M, føler de er brukt litt mer fornuftig da. Men nå trenger jeg virkelig litt nytt i skapet! [8D]

Ellers skal M til pappaen sin i helgen, og jeg aner ikke hva jeg skal finne på! [8|]

Ha en herlig dag dere [:D]

morgen[:)].

Siden gårdagen gikk på snømåking blir det ryddings i dag + litt ordnings[8D].

Mannen dro til Island for begravelse i går men kommer ikke frem til reisemålet pga været[&o]. Så han er stuck i rvk... ser ikke ut til at det blir noe fly heller før det er for sent[&o]. Kjempe dumt at den stressturen på 3 dager ble forgjeves[&o]. Jaja - han får da kose seg i rvk han... ikke litt misunnelig engang når jeg vet om all den gode maten han spiser "bak ryggen min"[>:][>:][>:][8D]

Ha en fin dag jenter[:)]

mårn mårn!
akkurat levert i bhg, jeg som hadde en plan om å klare å leere til "normal"tid, den gang ei... vi sover litt ekstra istedet[:-]

i dag tenkte jeg å dra å handle seng til T, juniorseng... egenltig litt dumt, for da må voksen senga på rommet hans ut (og vi har ikke noe seng å ligge sammen med han i... er ikke plass til begge to...

så håper på å få vaska og ordna på rommet hans, bli litt mere rom[;)]

ellers støvsuge og evt vaske huset, lenge siden... og få bort jula tenker jeg[;)]

tjukka:
så utrolig leit at han ikke rekker begravelsen, når man reiser for d... huff, så kjipt!

håper han koser seg der han sitter værfast da, slik at d ikke blir heeelt forgjeves...

æsj, har grua meg til denne dagen egentlig. Skal på forelesning, deretter jobb, og så jobb i morgen tidlig igjen.
jeg vil slappe av jeg! og bli gravid

vi koser oss hjemme i dag, jeg og Marcus, vi har kost oss sånn i jula... så syns det ble så trist ål evere han i bhgi dag, så... han fikk en fridag.... deilig, kan vi kose oss, gå en liten tur, så skal vi bort til mamma, jeg skal fikse håret hennes i dag... [:D]

[:D]

så er d vel middag og de "vanlige tingene"... rydding, familie kos... [:D]

Back
Topp