God morgen dere aller beste :D

*BekkUlf*

Forumet er livet
HVA er planen i dag?

Her ska det pugges, hekles, og trenes, og koses med Benjamin såklart[:D]
Heklingen gjør vi mens vi varmer opp på sykkelen[8D]

jeg er så trøtt. Sliter med å holde øynene åpen.. Veeeldig uvant at ungene våkner kl 6.. Foreløbig har vi null planer:)

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

jeg er så trøtt. Sliter med å holde øynene åpen.. Veeeldig uvant at ungene våkner kl 6.. Foreløbig har vi null planer:)

Seriøst? [8D]

Sidne vi fikk Celine har dagen begynt mellom 04.30-06.30, og litt seinere en gang iblandt.hehe

her har det vært konstant mas i hele natt..vardet ikke minste var det mini de toppetde me å sti opp kl 5 å da begynte de og krangle mini å største er så dritt lei...sambo var sur for att jeg ikke kunne opp å ta de men det er da vell ikke enkelt med mini i puppen... aner ikke hvordan jeg skal overleve de neste to dagene med ungene ...alene.. er ser utslitt allerde de hører ikke de styrer de bråker de synger de styrer konstant!!! 

Good morgen![:D] Idag var det bare å stå opp klokka 6 gitt, noe som er veeeldig uvant! Dennis sover oftest til 9.. Menmen, jeg er våken nå! Dennis har dupp og jeg sitter å hekler lusholdere til svigerinna mi[:D]

Har vel ingen spesielle planer idag.. Skal sette inn p-stav klokka 10 da[:)]

God morgen! Vi sto opp for ti minutter siden, og nå venter jeg på at klokka blir halv 9 så legekontoret åpner. Patrick har feber på 3 dagen og blir bare dårligere.. I natt var feberen oppe i 39,8 !:(

Så vi skal kose oss så godt vi kan hjemme idag:)

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

Seriøst? [8D]

Sidne vi fikk Celine har dagen begynt mellom 04.30-06.30, og litt seinere en gang iblandt.hehe
jepp.. Pleier å sove til 8:p

God morgen sportyspice og alle dere andre!
Her er det en liten gutt som er en smule tett, så trilleturen senere idag utsettes og jeg baker heller noe deilig tenker jeg.
Skal først på en personlig trenertime kl 10 for å oppdatere treningsopplegget mitt litt.
Håper mini får i seg litt mat snart og holder humøret oppe gjennom dagen.

HeI! Her sitter jeg og mini i sofaen. Jeg har bihulebetennelse og han har fått stygg hoste, diarè og feber. Så i dag drar vi til legen i samlet tropp, kal finne ut som hosten er bronkitt[8|]

Ha en fiiiiiiiiin dag[:D]

God Morgen, God Morgen Snuppa.. :-) Flink du er :-D

Heeeeeeeeeer Skal vi snart på 5 mnd kontroll, gruer meg litt,, er jo redd for at han skal få en reaksjon...[:(][:(] sååå går vi glipp av svømmingen og..[:(][:(][:(] Har time nå 12.30 og svømmingen erferdig 12.30, så må stå over den..

Så spørs det veldig hva vi ska finne på i dag.. Kommer jo ann på dagsformen til Lucas.. Er han i fin form blir det nok lesing og litt på sykkelen her og.. Om ikke får me nett sjå[:)][:)] Sist sov han syvtimer etter vaksinen da, var våken to tre og sov til dagen derpå.. Så håper han bare sover det vekk denne gangen og :-)

God morgen[:D]
I dag skal vi bare slappe av hjemme og vaske litt,så skal jeg i forening i kveld[:D]
Skulle absolutt ha trent litt også,men ikke helt i form,så får starte opp med det mandag[:D]
Ha ein fin dag alle sammen[:D]

God morgen :) i dag begynnte dagen kvart på 5 :) så har jeg levert Celine i barnehagen, vært en tur nede hos mamma, gått tur med Jonathan slik at han sovnet :)
Så fått støvsugt huset, og tatt meg noen gode runder med rockeringen :)

Nå venter jeg på besøg av en venninne som skal komme å spise lunsj med meg :)
Ha en super dag alle septemberjenter:)

Jeg har akkurat gomla i meg for mye frokost (damn nugatti krønsjy!!) og Emily ligger på lekematta si.

I dag har jeg faktisk en veldig fin plan, når jeg har svart på dette innlegget så skal PC'en skrus av og legges bort.
Så blir det ingen PC før sent i kveld!

I dag skal jeg faktisk få gjort noe! uten om å ty til PC'n hver gang Emily sovner...

*skriver liste "koke flasker, vaske klær, brette klær, tørke støv, gå trilletur i sola, vaske dusjkabinettet ..."

Ha en flott dag på interwebs! [:D]

I dag skal vi på barseltreff, d blir koselig[;)][;)]

Våkna kl sju, men syns det var litt tidlig så vi la oss igjen...
Sto opp 11 istede, mye bedre...
Skal kose på sofaen i dag også...

Back
Topp