God Morgen damer :)

*Bestevennen*

Elsker forumet
Mornings alle sammen! [:D]

Hvordan er formen til alle sammen i dag da? Her er den som vanlig helt fin, men blir vel uggen etter frukost som vanlig.

Skal til legen i dag og få henvising til tidlig UL, gleder meg[:D]
Skal på jobb i kveld så blir en del klesvaks og rydding hjemme før det!

Ha en flott onsdag da alle sammen! [:)]

God morgen til deg også! :)
Har vært på jobb siden kl 7 jeg og er supeerkvalm. Sånn skikkelig uggen. Litt sånn rett før det kommer noe opp, men ikke helt. Ufattelig irriterendes, hehe!! Kan det ikke bare komme opp og bli ferdig med det*ler*

Lykke til hos legen!!! Så spennendes da!!! [:)][:)]

Mornings til deg åsså! [:)]
Lykke til hos legen[:D]
Her kom morgenkvalmen først i dag, har ellers bare hatt skikkelig sure oppstøt på kveldene den siste uken.
Åsså er jeg oppblåst, veldig oppblåst, det føles ikke no særlig godt. Men er verdt det da[;)][:D][:D][:D][:D]
Tror jeg har sovet skikkelig dårligt i natt, er såååå trøtt!

Ringte ang svangerskapskontroll i dag åsså da, skal til første kontroll i begynnelsen av august, da er jeg passert 12 uker[:)][:D] Gleder meg til det!
Ha en flotters dag da jenter!

God morgen alle sammen!

Her er formen bra, er på jobb og står på..men kjenner jeg vil hjem..

Ingen kvalme til nå, men kjenner jo at det er noe der inne, elller rettere sagt at det er noe anderledes med kroppen;) Herlig følelse!

I dag er det jobb intervju;) Gleder meg til det;)

Ha en fin dag folkens!

*lilletrill*

god morgen jenter [:)]
i dag skal jeg bare være hjemme og slappe av tenk [:)] har rydda litt og vasket noen klær [;)]
har fri i dag så skal nyte den til det maksimale [:D] lage middag og bare ha kjæreste kveld i kveld [:)]

idapjus: du kan fremdeles ha tidlig ul, hvis du går til en privat klinikk.. kostet 800,- her sist gang jeg gjorde det..
men er du usikker og bekymret er det absolutt verdt det.. deilig å få roet seg ned litt.. [:)]

Halloen[:D][:D] Her er eg knust etter jobb, er så sliten, kvalm og vil bare sove[:-][:-][:-]

Jeg er vel litt seint ute til å si god morgen. Heter kanskje god kveld for normale folk nå [:D]
Formen min er faktisk litt bedre i dag, har vært ordentlig kvalm i 2 dager, drømmer til og med at jeg kaster opp. Skal tåle det ei stund til da, tenker fortsatt at jeg får verdens beste premie til slutt [:)]

God kveld sier jeg og[;)] jeg er UTSLITT!!!! Er så trøtt og sliten på jobb og etter jobb at det ikke er NOE gøy. blir fort sint på ungene (jobberi bhg) og utrolig fort utålmodig! Får sådårligsamvittighet - er jo ikke deres skyld[&:] men nå er det kvelden og det er herlig[:)] jeg skal strikke litt, se på tv og spise sjokolade[;)] kanskje skal jeg bake noen boller også[:)] HERLIG å være hjemme og ha huset for meg selv[:)]

Back
Topp