God morgen damer

Pondus

Elsker forumet
Det var ikke oppmuntrende å stå opp til høljende regnvær, men er det noe vi ikke får gjort noe med så er det vel været.[&:]

Om to timer skal jeg være på Ullevål hvor jeg har time hos en spesialist i forbindelse med at jeg skal ha keisersnitt. Det blir jo spennende å høre hva som blir sagt. Ellers skal dagen gå til å slappe av i timene hjemme før sjefene kommer hjem.

Skal dere noe spennende?

Ønsker alle sammen en kjempe fin dag.

Hei hei Pondus [:D]

Hvorfor skal du ta keisersnitt egentlig hvis jeg kan spørre??
Blir nok ganske spennende vil jeg tro [:)]

I dag skal jeg absolutt ingenting... selvfølgelig skal jeg pusle litt rundt her hjemme og rydde og slikt.
Men ellers ingenting. Vurderer kanskje å skrive julekorta i dag, men vi får se [:D][:D]
Hvor blir det forresten av denne snøen??? er så lei av regn nå...
Også så deprimerende å se på nyhetene her om dagen.. at det liksom bare blir slapsesnø [&:]
Tror jeg kjøper meg vinterhus i Alaska jeg så jeg kan få den snøen jeg vil...haha..

Ha en god dag alle sammen [:)]

Hei panterinnen.

Blir med deg til Alaska jeg.... Snøen og kulden skal visst komme til helgen, men vi får jo se.

Jeg hadde en veldig vanskelig fødsel sist gang, hvor vi holdt på å miste gutten vår. Det endte med haste ks. Gikk heldigvis bra tilslutt. De vet egentlig ikke grunnen til at det gikk som det gikk og anbefaler ikke vaginal fødsel. Men allikevel må jeg gjennom hele møljen for å få godkjent ks. Det er jo bra synes jeg da, at de er litt strenge på det. Men merker veldig på psyken at jeg ikke har lyst til å gå gjennom en vanlig fødsel igjen, selvom det ikke er sikkert at det samme skjer. Det er bare det å ta den sjansen liksom.

Men jeg får jo se hva han spesialisten sier idag, og om det kommer frem noe nytt. Hadde vært litt gøy å oppleve en vanlig fødsel, det er jo litt av en opplevelse.

Lykke til hos spesialisten idag.

Og jenter, pass på så dere ikke regner bort...[;)]

Okei Pondus [:)]
Men er vel kanskje det beste å ta keisersnitt så det ikke skjer noe galt denne gangen også mener jeg??
Alltid greit å være på den sikreste siden...
Og vel, hehe.. det å føde vaginalt er ikke akkurat en hipphurra opplevelse utenom etterpå da [:D][:D]
Men det etterpå opplever jo du også..hehe...

Lykke til iallefall [:)]

Back
Topp