God Morgen :D

Synne*

Elsker forumet
Her ble det tidlig morgen idag..
Elr, hun bruker å våkne mellom halv 7 å 8..
- Men hun sover bra å får nåkk søvn.. Legger seg jo mellom 7 å 8 om kvelden [:)]

Nå har snuppa fått mat [:)] Å ligger bare ved siden av meg å smiler å er fornøyd [;)]
Må vel koke noen flasker å ordne påfyll å da, gadd ikke det igår kveld.. Hehe..

Hva skjer hos dere idag da? [:)]

Vi skal på "Åpen Barnehage" [:)]

Ha en fin dag, alle sammen! [:D]

Her er det bare en matpause i fra sovingen. Må nok sove noen timer til kjenner jeg. Vi skal på bytur med min søster og nevø i dag. Så er det hjem og ordne til bagasjen og dyrene før mannen kommer hjem. Da er det bare å hice alt i bilen og kjøre til Egersund. Digger ferie altså!

Nå sitter jeg med en FULL pupp og bare venter på at den lille skal våkne for å tømme! Ikke lenge til nå tenker jeg.....
Har tidligere i dag kjørt eldstemann i barnehagen og skal nå - etter puppetømming - besøke ei venninne som er hjemme hos foreldrene på besøk. Vi skal ut å trille sammen, så ser frem til en god tur med vogner, babyer og mimring [:)] Vi sees ikke så ofte lenger da det har blitt litt flytting - så veeeldi koselig når vi får treffes en gang! *gleder meg*
Ha en fin dag alle sammen!

I dag har vi vært i bhg på påskefrokost, nå ligge snuppå å såve og vi tenkte oss enn tur til byen senere...
Ingen penger fra Nav i dag heller[:@] blir gal korfor kan de ikke bare ha en fast dag..

skal til legen nå etterpå, har mest sannsynlig fått uvi, igjen.....
Etterpå blir det litt shopping til dåpen tenker jeg[:)]

I dag begynte dagen litt før 06, men det var like greit for da har jeg fått vært særdeles produktiv på morran:) Har fått lagd 2 former lasagne til middag i kveld, bakt skillingsboller og vanlige boller. Nå sover lillemor sammen med pappaen som har vært på nattevakt.

Etterpå blir det trilletur til byen for å ordne ting og tang til barnedåpen på søndag. I kveld kommer familie fra Danmark så da blir huset fullt :) Koselig!

Back
Topp