Synne* Elsker forumet 20 Jul 2009 #1 Hva skjer hos dere da!? [:)] Uff, så uvant det er å våkne av seg selv å ikke av Markus ! Har spist frokost nå, så skal jeg snaart gå til jordmor [:)] Håper alt står bra til med den lille [;)] Så blir det å jobbe i ettermiddag [:)]
Hva skjer hos dere da!? [:)] Uff, så uvant det er å våkne av seg selv å ikke av Markus ! Har spist frokost nå, så skal jeg snaart gå til jordmor [:)] Håper alt står bra til med den lille [;)] Så blir det å jobbe i ettermiddag [:)]
G Gæmmis Elsker forumet 20 Jul 2009 #2 God morgen[:)] Er så priviligert at jeg får passe telefonen på jobb i dag[8D] Speeennende... Men får da nok å henge fingrene i senere. Ellers har jeg det fint, litt lyst på ferie, men men. Og så er jeg hjemme alene med snuppa denne uka, så vi skal riktig kose oss
God morgen[:)] Er så priviligert at jeg får passe telefonen på jobb i dag[8D] Speeennende... Men får da nok å henge fingrene i senere. Ellers har jeg det fint, litt lyst på ferie, men men. Og så er jeg hjemme alene med snuppa denne uka, så vi skal riktig kose oss
trampe80 Gift med forumet 20 Jul 2009 #3 God morgen... Lite planer for denne dagen jeg, bare nyte siste rest av ferien for denne gang. Lykke til hos jordmor [:)]
God morgen... Lite planer for denne dagen jeg, bare nyte siste rest av ferien for denne gang. Lykke til hos jordmor [:)]