God Morgen ;D

God morgen[:D]

Planene her er å vaske klær og pakke litt. Reiser på skole igjen på mandag[:)]
Ellers skal vi i bursdag til besteforeldrene mine og etterpå skal vi nok bare slappe av og kose oss med ungene[:D]

Vil utnytte helga til å kose meg med de siden jeg reiser på mandag og ikke ser de før fredags kveld[&o]

Idag skal jeg på jobb:) og etter jobb skal jeg prøve å rekke hobbymessa på strengereid:)

Morn morn!
Jeg og snuppa er akkurat ferdig med frokosten.. har spist brødskive med speilegg etterfulgt av muffins og brownieskake! [8D][:D]
Nå skal vi bare pusle litt hjemme. Vaske litt klær osv.. etter duppen til Emma skal vi dra til mamma og være der til i morgen. [:)]

God morgen[:)]
Idag skal eg og storebror på håndballkamp,det blir gøy. Lillesøster skal til tanten og hennes jente[:)][:)]
Ellers ingen planer
I kveld skal eg i selskap til min svigerinne,så da skal min tantunge være her med barna også skal hun ligge over.

Gooooooood morgen!!! [:D][:D]

Amalie våknet halv 10!!! hvor deilig er ikke det!? Aaaldri skjedd før.. [:D][:D]

Om ei lita stund skal vi prøve ut bæremeisen og gå og mate noen fugler..
Senere skal vi i bursdag til mitt søskenbarn kl 3, gleder meg til det, det er endel barn der, Amalie eeelsker og være der[;)]
Tenker vi er der til leggetid, så det blir ikke så mye mer og gjøre etterpå, gjerne ta ett bad..
Når hun er lagt skal vi kose oss med mousakka og skal vi danse[:)]

Føler dette bllir en bra helg, har ihvertfall fått en god start[:)]

Luksus dere har da med barn som sover lenge [:D] hehe
Her var det morgen som vanlig 05:30 [:-] Det er tidlig når man har fri assa [>:]

Ingen spess planer idag, vaske og rydde litt [;)] Gå tur, handle litt mat og besøke litt familie kanskje [;)]

ORIGINAL: dripdrop

Så lite med liv det er her om dagen! [:o] [8D]

Jeg er fortsatt syk, klær i fingrane etter å hjelpe sambo å rydde men etter å ha blitt hivd på sofaen for 10 gang har jeg nå tatt hintet. Søstra til sambo kommer på besøk ikveld. De skal ha hjemmelaget pizza, jeg klarer jo nesten ikke spise noe :-(

Heihei!

Jeg sitter på jobb og kjeder meg. Gleder meg til klokka blir 6, og jeg kan dra hjem til familien! [:)]

Imorgen skal vi bare kose oss og slappe av. Håper snuppa er blitt frisk igjen, hun hadde feber igår, men ikke idag tidlig. [:)]

Netse helg skal vi opp til det nye huset og begynne å male, så får slappe av mens man kan! [:D]

Ha en fin helg alle sammen!!

God helg!
Jeg er på jobb nå. Var på babysvømming med snuppa fra 10.45 til 11.15.
Fikk mannen min til å jobbe litt for meg. Sånn sett er det kjekt å ha en mann med samme yrke og utdannelse.
Så nå skal jeg jobbe til imorgen.
[:)]

Back
Topp