God morgen alle :)

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva skal dere gjøre i dag da?

Blir trening etter jobb, så en tur å bowle å spise sammen med en venninde :)

God morgen! Har nettopp levert A i bhg. Nå skal jeg forhåpentligvis få sydd 2 voksiposer før hun må hentes igjen..[;)]
Håper jeg ihvertfall blir ferdig med 1 av de...[8D]
Ellers middag hos svigers senere..

ORIGINAL: *MissMe*

God morgen! Har nettopp levert A i bhg. Nå skal jeg forhåpentligvis få sydd 2 voksiposer før hun må hentes igjen..[;)]
Håper jeg ihvertfall blir ferdig med 1 av de...[8D]
Ellers middag hos svigers senere..

Flink du er,legg bilder ut når du er ferdig[:D][:D]

mornings[:)]. Jeg har vaert pa skattejakt halve morningen etter bursdagsgaven min og maa gi mannen min en stoooooor smilefjes i kladdaen sin for hvordan dagen begynte. Vi har faktisk lite planer i dag utenom at vi skal ut aa spise hele familien. Men naa har jeg blitt glad igjen etter aa ha gruet meg, stresset, surmulet og graatt over at jeg er blitt 30, sa tenker jeg at jeg kanskje proever aa faa til litt last minute feiring i helgen likevel[:)][:)][:)]

Ha en flott dag jenter[:D]

God morgen [;)]

Dagen startet brått idag, måtte gå i bhg med M fordi vi ikke rakk bussen. En som ikke ville samarbeide helt i morges! OG gu så jeg kjente det! I tillegg til at jeg er syk, så er det leeenge siden jeg har trent, og det er omtrent kun oppoverbakke til bhg. Men hjem igjen kom jeg, og nå sitter jeg å slapper av i sofaen! Ingen time ledig hos legen idag, så får forhåpentligvis time imorgen! Så idag skal jeg bare pleie meg selv og være med min gravide venninne til jordmor [:D][:)]

i dag skal jeg fyre.. fyre og atter fyre.. det er iskaldt her[:'(] ellers så skal jeg gjøre litt husarbeid.. men må nok pleie bihulene mine det meste av dagen så hode mitt ikke sprenger eller faller av[X(][:)]

Back
Topp